سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام آقاميري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تجربه سال 88 را بايد در آينده کشور مد نظر قرار داد

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: تجربه سال 88 را بايد در آينده کشور مدنظر قرار دهيم تا در انتخابات بعدي اقدامي که موجب ايجاد فتنه شود صورت نگيرد.


حجت الاسلام سيد محمد رضا آقاميري عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت:‌ حماسه 22 خرداد از اين حيث حائز اهميت است که بي نظير ترين حضور مردم را در تاريخ انقلاب شاهد بوديم اما برخي عوامل اين شيريني که نصيب مردم شده بود را تبديل به تلخکامي کردند.

وي ادامه داد:‌ تجربه سال 88 را بايد در آينده کشور مدنظر قرار دهيم تا در انتخابات بعدي اقدامي که موجب ايجاد فتنه شود صورت نگيرد.

حجت الاسلام آقا ميري با اشاره به اينکه در ايجاد فتنه 88 عده‌اي از درون نظام در زمين دشمن بازي کردند، ادامه داد: برخي افراد با فعاليت براي بيگانگان شيريني انتخابات 88 را تلخ کردند اما مردم با پاسداري از ميراث امام خميني(ره) در انتخابات اخير مجلس شوراي اسلامي ثابت کردند که نسبت به آرمان‌هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري پاي بند هستند و از صدمه زدن دشمنان به نظام جلوگيري مي کنند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با تاکيد بر اينکه مسئولين بايد حول محور وحدت حرکت کنند، خاطر نشان کرد: لازم است برخي فعالان در نظام از بازي‌هاي سياسي دست بردارند چرا که مردم به اين بازي‌ها آشنا هستند لذا ملاک مسئولين بايد فعاليت حول محور ولايت و وحدت باشد. /س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.