سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه/8

وكيل متهم (م.ت): براي موكلم تقاضاي برائت اظهر من‌الشمس دارم

وكيل متهم(م.ت) گفت: موكل بنده 32 سال خدمت شايسته،‌ مبتني بر قانون صداقت انجام داده و از دادگاه قضايي تقاضاي برائت اظهر من‌الشمس را براي موكلم دارم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه هشتمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه در نوبت عصر، كيوان كيانيان وكيل مدافع متهم (م.ت) در دفاع از موكل خود، اظهار داشت:‌ يكي از اقدامات موكل بنده  افزايش سه برابري اندوخته‌هاي بانك ملي و افزايش 8 برابري سود اين بانك است و اين اقدامات را او از طريق ارائه خدمات ويژه به مشتريان ممتاز و جذب مشتريان جديد انجام داده است.

اين وكيل اضافه كرد: موكل بنده حتي پيشنهاد دايره VIP را به بانك ملي ارائه داده كه مورد موافقت اين بانك قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه معوقات آقاي (د.س) مربوط به خرداد سال 87 است اظهار داشت:‌ موكل بنده در سال 86 از شعبه مركز بانك ملي رفته و به هيات مديره پيوسته است.

كيانيان اظهار داشت:‌ سقف كميته معاملات شعبه مركز بانك ملي در بخش ارزي 6 ميليون دلار و در بخش ريالي سه ميليون دلار براي متقاضيان است و اين شعبه از طريق قانون ذكر شده تسهيلات دريافت كرده است.

وكيل متهم تصريح كرد: موكل بنده هيچ تخلفي مرتكب نشده و تسهيلاتي كه از سوي بانك ملي به (د.س) داده شده است براساس قوانين جاري بانك بوده و هيچ ارتباطي به موكل من ندارد.

وي با اشاره به اوراق مشاركت 100 ميليون توماني متعلق به موكل خود گفت:‌ (د-س)  پس از اتمام فعاليت موكل بنده از شعبه مركزي بانك ملي  100 ميليون تومان اوراق مشاركت به عنوان حبه و يا هديه به وي تحويل داد و وقتي كه با مخالفت موكل من مواجه شد گفت مي‌تواني اينها را به عنوان قرض حساب كني و اين پاداش خدمات شما به ماست و موكل من نيز پاسخ داده كه من وظايفم را انجام دادم و پاداشم را از بانك ملي دريافت كردم و نيازي به اين پول ندارم ولي بعد (د-س) او را مجبور كرد كه اين اوراق را تحويل بگيرد او نيز اين آرا را كه متعلق به بانك صادرات بود به مسئول دفترش داد تا آنها را به اوراق مشاركت بانك ملي تبديل كند.

كيانيان ادامه داد: (د.س) پس از مدتي از موكل من تقاضاي پول كرد و او نيز 260 ميليون تومان به وي قرض داد و گفت در زمان بازپرداخت آن 100 ميليون تومان اوراق مشاركت را از اين مبلغ كم كنيد. همچنان كه (د.س) نيز اذعان مي‌دارد 140 ميليون تومان به موكل بنده بدهكار است.

اين وكيل ادامه داد: بر اساس اظهارات موكل بنده او معتقد است كه كاري براي (د.س) انجام نداده كه بخواهد از او رشوه بگيرد.

كيانيان با اشاره به خريد يك آپارتمان از سوي (د.س) براي موكلش اظهار داشت:‌موكلم در يك آپارتمان كوچك زندگي مي‌كرد و قرار بود كه اين آپارتمان را تعويض كند و در زماني كه مشغول پيگيري خريد يك آپارتمان از مشاوران املاك بود (د.س) به دفترش مراجعه كرد و متوجه اين امر شد و به او گفت كه من يك واحد آپارتمان دارم مي‌توانم به شما بدهم. در پي مخالفت موكل من (د.س) گفت؛ اين ملك را ارزيابي كنيد و هر چقدر كه مي‌ارزد پرداخت كنيد.

موكل من به همراه همسرش از اين آپارتمان بازديد كرد و حتي بازسازي‌هايي نيز در آنجا انجام داده بود ولي پس از مدتي متوجه شد كه سند اين آپارتمان مشكل دارد به همين علت آن را پس داد.

وي تصريح كرد: موكل بنده 32 سال خدمت شايسته،‌مبتني بر قانون صداقت انجام داده و از دادگاه قضايي تقاضاي برائت اظهر من‌الشمس را براي موكلم دارم./پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.