سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس رئيس هيئت مديره استقلال با مجيدي؛

اعلام آمادگي براي مذاكره جدي و بازگشت مهاجم آبي ها

هيئت مديره تيم استقلال در تلاش هستند تا شرايط را براي حضور بهترين بازيكنان در تيم فراهم كنند و در اين ميان اصرار اعضا به بازگشت فرهاد مجيدي به تيم سابق خود بسيار زياد است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، احمد رسولي نژاد هيئت مديره تيم استقلال هر چند وقت يكبار تماسي را با مجيدي برقرار مي كند تا از اوضاع وي در قطر با خبر شود و از طرفي رسولي نژاد تمايل زيادي دارد كه اين بازيكن را به جمع آبي ها بازگرداند.

آخرين تماسي كه وي با فرهاد مجيدي برقرار كرد از اين مهاجم خواست تا براي انجام مذاكرات لازم راهي تهران شود تا ديداري با مسئولان و هيئت مديره داشته باشد.

گفتني است، فرهاد مجيدي نيز براي حضور در استقلال اعلام آمادگي كرده است و مشكلي براي همراهي تيم حتي با حضور امير قلعه نوعي ندارد.

از طرفي سرمربي تيم نيز مدعي شد كه مشكل خاصي با مهاجم سابق آبي ها ندارد و حاضر است با وي در استقلال همكاري داشته باشد.

اين درحالي است كه تماس رسولي نژاد با فرهاد مجيدي در حضور علي فتح الله زاده بسيار جالب توجه است اما در اين مورد اعلام شده است كه مجيدي به استقلال نزديك است و در صورتي كه مشكلي ايجاد نشود وي براي صحبت با قلعه نوعي و مسئولان راهي تهران مي شود البته در حال حاضر مجيدي از چند تيم قطري پيشنهاد دريافت كرده است و هنوز به آن ها پاسخي را ارائه نكرده است./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.