سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه/6

نماينده دادستان: متهم(د.س) بارها با پرداخت رشوه تسهيلات بانكي گرفته است

نماينده دادستان در دفاع از كيفر خواست متهم(د.س) گفت: وي با تاسيس شركت‌هاي زنجيره‌اي و پرداخت رشوه به مسئولان بانك ملي اقدام به دريافت تسهيلات بانكي كرده است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه بررسي پرونده متهمان اختلاس بيمه ايران، دادگاه در نوبت عصر تشكيل جلسه داد.

نماينده دادستان در ادامه دفاع از كيفرخواست متهم در بخش استانداري، اظهار داشت: تسهيلاتي را كه (د.س) اخذ و در نظام اقتصادي كشور اخلال ايجاد كرده است و اين تسهيلات صرف توليد نشده و براي خريداري زمين در تهران و مازندران هزينه شده است.

ذبيح‌زاده افزود:‌ متهم (د.س) با تاسيس شركت‌هاي زنجيره‌اي و پرداخت رشوه به مسئولان بانك ملي اقدام به دريافت تسهيلات بانكي كرده است و اكنون اين تسهيلات بدون بازپرداخت معلق مانده‌اند.

وي با اشاره به اظهارات وكيل اين متهم مبني بر مصداق نداشتن كلا‌هبرداري از سوي (د.س) گفت:‌ در قانون اختلاس هر كس از راه حيله مردم و دولت را متزلزل كند كلاهبرداري كرده است كه اين موضوع در مورد متهم (د.س) كاملا مصداق دارد.

نماينده دادستان با اشاره به اظهارات وكيل متهم در خصوص نامتقارن بودن تاريخ اجراي قانون پولشويي با پولهاي به دست‌ آمده از طريق متهم (د.س) تصريح كرد: اجراي قانون پولشويي از تاريخ 86/12/4 ابلاغ شده و پولهايي كه متهم (د.س) از طريق پولشويي تصرف كرده كاملا به اين تاريخ نزديك است./پ3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.