سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعاليت بسياري از جاسوسان رژیم صهیونیستی در آمريکا

در حالیكه یكی از جاسوسان رژیم صهیونیستی در گذشته اطلاعات محرمانه ای را از آمریكا در اختیار این رژیم گذاشته بود و اكنون زندانی است، اما وجود تعداد بیشتری از این عناصر در خاك آمریكا دور از ذهن نیست.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه ، به باور یك دیپلمات ارشد سابق رژیم صهیونیستی با توجه به نظریه مذكور آمریكایی ها از آزادی جاناتان پولارد خودداری می كنند.

ایتامار رابینوویچ سفیر فلسطین اشغالی در واشنگتن  اعلام كرد، واشنگتن براین باور است كه پولارد در انتقال اطلاعات محرمانه با رژیم صهیونیستی تنها عمل نكرده است.

به گفته وی آمریكایی ها گمان می كنند كه دیگر پولاردها در خاك این كشور فعال هستند و رژیم صهیونیستی با وجود وعده و عیدها دست خود را رو نكرده است.

سفیر سابق رژیم صهیونیستی تصریح كرد كه آمریكایی ها با محكوم كردن این جاسوس خشم خود را بیشتر از آنكه متوجه پولارد كنند از این رژیم نشان دادند.

رابینوویچ در ارتباط با امكان حضور دیگر جاسوسان رژیم صهیونیستی در خاك آمریكا گفت: متاسفانه باید بگویم كه همین طور است.

پولارد تحلیلگر سابق نیروی دریایی آمریكا است كه آمریكایی صهیونیست تبار است و در سال 1987 به زندان ابد محكوم شد. اتهام وی انتقال اطلاعات محرمانه دفاعی آمریكا بین سال های 1984 و 1985میلادی در زمان دستگیری به رژیم صهیونستی بوده است.

در سال 1985 میلادی به او تابعیت رژیم صهیونیستی داده شد و سه سال پس از آن این رژیم رسما وی را از عواملی كه برای این رژیم جاسوسی می كرد، معرفی نمود و بلادرنگ تلاش كرد تا او را به فلسطین اشغالی برگرداند.

ظاهرا مساله وی به این سبب بار دیگر مطرح شد كه شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی برای دریافت بالاترین نشان مدنی آمریكا به این كشور رفته و دهها هزار نفر ار اتباع رژیم صهیونیستی از وی خواسته اند كه از آمریكایی ها بخواهند كه پولارد را آزاد كنند.

اعتقاد آنان براین است كه آمریكا و رژیم صهیونیستی دوست همدیگر هستند و پولارد اطلاعات محرمانه را در اختیار یك كشور دوست قرار داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.