سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

شهدای هفتم تیر قربانی دموکراسی آمریکایی شدند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حادثه هفتم تیر نماد مظلومیت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش است که قربانی دموکراسی آمریکایی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حجت‌الاسلام عباس اظهار داشت: هفتم تیرماه یادآور به شهادت رسیدن آیت‌الله بهشتی و 72 تن از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی است که دشمنان کوردل با بمب گذاری در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تاریخ هفتم تیرماه 1360 این دفتر را منفجر کردند.

وی افزود: مظلومیت و حقانیت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به دلایل شکل گیری حادثه تروریستی هفتم تیر اشاره کرد و بیان داشت: استکبار جهانی و متحدانش که نتوانستند مانع شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران شوند همواره علیه نظام توطئه چینی کردند.

دانشی تصریح کرد: حادثه هفتم تیرماه، نماد مظلومیت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش است که قربانی دموکراسی آمریکایی شدند.

وی بیان کرد: حادثه هفتم تیر، گوشه‌ای از عناد استکبار جهانی نسبت به کشورمان است اگر چه پیروز واقعی در این توطئه ایران بود.مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به منظور گرامیداشت هفت تیر، برنامه‌های متنوع در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد تقی طباطبایی حسینی و شهید مالکی شهدای هفت تیر استان هستند که در دفتر حزب جمهوری به همراه 70 تن دیگر به شهادت رسیدند.

دانشی افزود: برنامه‌های پر بار و متنوعی به منظور گرامیداشت شهدای هفتم تیر در شهرهای زاهدان، زابل و نیکشهر برگزار می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.