سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش بهارستان به مقصرسازي مجلس در افزايش قيمت نان

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس در واکنش به مقصرسازي مجلس در مسئله افزايش قيمت نان گفت: افزايش قيمت نان ربطي به مجلس نداشته و عدم کنترل تورم علت اصلي اين افزايش قيمت است.


موسي الرضا ثروتي نماينده مردم بجنورد، مانه، سملقان و جاجرم در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به مقصرسازي مجلس در مسئله افزايش قيمت نان، گفت: برخي ها معتقدند تکليفي که مجلس در قانون بودجه در مورد افزايش قيمت خريد تضميني گندم تعيين کرد موجب شده قيمت نان افزايش يابد اما اين ادعا صحت نداشته و عدم کنترل تورم، علت اصلي افزايش قيمت انواع نان است.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينکه افزايش قيمت نان آزاد شده و همانند ساير کالاهاي آزاد ديگر از قبيل مسکن و... تحت تأثير تورم بوده و به تبع آن افزايش قيمت خواهيم داشت، تصريح کرد: البته اختصاص يارانه بخش آرد و نان کشور که در قانون بودجه 91 چهار هزار ميليارد تومان درنظر گرفته شده است، در اختيار دولت بوده و دولت مي تواند با اختصاص اعتبارات لازم در اختيار نانواها يا مردم، بازار نان و آرد کشور را کنترل کند.

منتخب مردم بجنورد در مجلس نهم خاطرنشان کرد: برخي ها به صورت مغرضانه يا از روي عدم آگاهي دست به تخريب مجلس زده و اين بار نيز با فزايش قيمت نان را به مجلس و نمايندگان نسبت داده اند.

ثروتي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا همزمان با اجراي فاز دوم هدفمند سازي يارانه ها افزايش قيمت مجدد در بخش آرد و نان خواهيم داشت، گفت: افزايش مجدد قيمت انواع نان مستلزم تصميم دولت بوده و با استناد به افزايش قيمت ساير آيتم ها همچون حامل هاي انرژي، حق بيمه و... درخصوص افزايش يا عدم افزايش مجدد قيمت نان تصميم گيري خواهد شد./گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.