سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

موقعيت شکننده اصلاح طلبان با حضوردر انتخابات آتي ترميم نخواهد شد

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: حضور جريان اصلاحات در انتخابات سال آتي قطعا با رويگرداني مردم مواجه خواهد شد چرا که هنوز نشانه موثري از اصلاح طلبان براي اصلاح عملكرد فتنه 88 ديده نمي‌شود.

پرويز سروري قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: در جمهوري اسلامي فعاليت‌ سياسي و انتخاباتي براي تمام آحاد ملت آزاد و حتي مورد حمايت نيز است اما نكته‌ قابل توجه در مورد اصلاح‌طلبان اين است كه اكثريتي از اصلاح طلبان با عملكرد اشتباه‌ خود در فتنه 88 كارنامه آلوده‌اي را براي اين جريان رقم زدند.

وي به کارنامه آلوده سياسي اصلاح طلبان اشاره و تصريح کرد: برنامه‌هاي ساختارشكني، همكاري با دشمنان انقلاب اسلامي، از بين بردن ظرفيت‌هاي قانوني كشور و تضعيف‌ نهادهاي كشور از جمله موارد منفي در کارنامه اصلاح طلبان است.

سروري تصريح كرد: جريان اصلاحات با اردوكشي،‌ راهپيمايي و ... به دنبال براندازي نظام سياسي كشور بودند و زمينه اصلاح را با اقدامات تحول گرايانه و براندازي نظام به پيش كشيدند.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينکه اشتباه تاريخي اصلاح‌طلبان تصور بازگشت به عرصه سياسي با قرار گرفتن در موضع قدرت است، ادامه داد: مردم در انتخابات اخير مجلس نشان دادند كه شعارها و رفتارهاي جريان اصلاحات خارج از چارچوب جمهوري اسلامي بوده است لذا راه را براي ورود آنان به عرصه سياسي فراهم نکردند.

وي افزود: قرار گرفتن در سطح اپوزيسيون،‌ ضد انقلاب،‌ نظام سلطه و غرب اشتباهات بزرگ استراتژيكي اصلاح طلبان بوده است.

سروري به وجود حركت‌هاي سينوسي بعد از فتنه 88 در درون اردوگاه اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: تلاش گسترده اصلاحات براي برگزاري انتخابات سرد و كم حضور مجلس شوراي اسلامي بود اما آنها نتوانستند نمره خوبي در اين امتحان بدست آوردند.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: هنوز نشانه موثري از اصلاح طلبان براي اصلاح عملكرد فتنه 88 ديده نمي‌شود و حضور آنها در انتخابات رياست جمهوري و شوراها قطعا با رويگرداني مردم مواجه خواهد شد مگر آنكه اقدامات عملي درستي در اين رابطه ارائه دهند./س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.