سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه/3

متهم (ج.الف):تمام حرف هاي (د.س) ساختگي است

متهم (ج.الف) در جلسه دادگاه اظهار داشت: تمام حرف هاي (د.س) ساختگي است و بهتر است كه واقعيات را بيان كند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه هشتيمن  جلسه رسيدگي به اختلاس بيمه در بخش استانداري متهم (ج.الف) در پاسخ به اظهارات متهم (د.س) گفت: تمام حرف هاي وي ساختگي است و بهتر است كه واقعيات را بيان كند و از اينكه آبروي ديگران را ببرد دست بردارد.

اين متهم افزود: (د.س)، (م.ح) و (الف.س) با يكديگر هماهنگ كره اند كه يك حرف را مطرح كنند تا من در دادگاه متهم شوم.

وي ادامه داد: من از سال 85 با (د.س) آشنا شدم و آن موقع (م.ر) را نمي شناختم چرا ادعاي آشنايي من و (م.ر) را در آن زمان مطرح مي كند؟

متهم (ج.الف) درباره زمين ولنجك گفت: اين زمين متعلق به آستان قدس است و من اين زمين را خريداري كرده ام و تصميم داشتم كه در آن سه طبقه آپارتمان بسازم كه يك طبقه خودم و طبقه ديگر براي خواهرم و طبقه سوم را (ت) واگذار كنم كه متهم (د.س) تقاضاي ديگري داشت.

اين متهم با بيان اينكه روابط من و (د.س) خانوادگي بوده اظهار داشت: چطور (د.س) ادعا مي كند كه با من رابطه خانوادگي نداشته در صورتي كه حتي به خاطر قهر همسرش به من متوسل مي شد و از من مي خواست كه با او تماس بگيرم كه به خانه برگردد.

متهم (ج.الف) خطاب به دادگاه اعلام كرد: از (د.س) مي خواهم آبروي اشخاص را دست مايه خود قرار ندهد و اگر ادعايي دارد با مدرك و سند بيان كند وگرنه تخلفات خودش را به ديگري نسبت ندهد.

اين متهم درباره روابط (د.س) با كاركنان بانك ها اظهار داشت: (د.س) كارمندان تمام بانك هاي مورد نظرش را خريده بود و سعي مي كرد آنها را به نفوذ خود در آورد تا از اين طريق به مقاصد خود دست يابد حتي (د.س) در خودروي خود امضاي تسهيلات بانكي را از (ت) رئيس شعبه بانك ملي اخذ مي كرد.

وي بار ديگر از (د.س) خواست كه واقيعات را بيان كند و پول هايي را كه از او  گرفته به وي باز گرداند./پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.