سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمشيد خير آبادي:

مدال المپيك را به راحتي به كسي نمي دهند

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران گفت: در بازي هاي المپيك هر كشتي گيري كه از هر لحاظ بهترين باشد صاحب مدال خواهد شد.

جمشيد خير آبادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان مطلب فوق افزود: فرنگي كاران يكي از سخت ترين روزهاي آماده سازي خود را در مرحله قبلي پشت سر گذاشته اند كه واقعا هنگي آن ها با انگيزه و انرژي مثال زدني تمرينات را دنبال كردند.

وي با بيان اينكه تا 25 خرداد فرنگي كاران استراحت خواهند داشت ادامه داد: با شروع مرحله بعدي اردوي آماده سازي از شدت تمرينات كاسته نخواهد شد اما در اردوي 13 و 14 بيشتر روي مسايل تاكتيكي كار خواهيم كرد.

خير آبادي در پاسخ به اين سوال كه احتمال مدال آوري فرنگي كاران چقدر است گفت: هر شش كشتي گير اعزامي از مدال آوران جهاني هستند و تمام آنها شانس مدال آوران جهان هستند و تمام آن ها شانس مدال آوري در المپيك 2012 را دارند اما در اين رويداد بزرگ ورزشي كسي به موفقيت خواهد رسيد كه از سايرين بهتر باشد.

وي اضافه كرد: در ميدان المپيك تمامي ورزشكاران با حداكثر آمادگي حضور خواهند داشت در نتيجه مدال را به فردي مي دهند كه كمترين اشتباه را داشته باشد و از لحظه ها به بهترين شكل ممكن استفاده كند.

مربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران تصريح كرد: تيم فرنگي هم اكنون در بهترين شرايط قرار دارد و اگر اتفاق خاصي نيفتد مطمئن باشيد ضمن كسب مدال پس از 40 سال در رشته فرنگي تاريخ ساز نيز خواهيم شد.

خير آبادي درباره مراسم تجليل از كشتي گيران قهرمان و آكادمي ملي المپيك گفت: متاسفانه نوبت قبل هم كه از كشتي گيران تقدير شد اردوي تيم ملي فرنگي تعطيل بود و حق بچه هاي فرنگي ضايع شد. اين بار هم دقيقا زماني كه اردوي ما به پايان رسيد قرار است مراسمي توسط مسئولان ورزش و كميته ملي المپيك روز چهار شنبه (24 خرداد ماه) جهت تجليل از قهرمانان كشتي آزاد و فرنگي برگزار شود اما هيچ يك از فرنگي كاران حضور نخواهند داشت چرا كه بچه ها براي استراحت و ريكاوري در شهرستان هاي خود هستند.

وي با بيان اينكه تجليل اين چنيني از قهرمانان واقعا خنده دار است اضافه كرد: برنامه هاي تيم ملي از آبان ماه سال گذشته تا المپيك مدون و مشخص شده و مسئولان از اين برنامه ما اطلاع داشتند حالا چرا بايد مراسم بدون هماهنگي حضور فرنگي كاران برگزار شود واقعا جاي تعجب دارد و يا اصلا در مراسمي كه به اسم تجليل از كشتي گيران برگزار مي شود درست است خود آن ها حضور نداشته باشند در هر صورت اميدوارم مسئولان در اين روزها توجه بيشتر به رشته هاي مدال آوري چون كشتي داشته باشند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.