سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفاف سازي مسائل روز ورزشي در "ورزش از راديو تهران"

برنامه "ورزش از راديو تهران" هر روز به جز جمعه ها به شفاف سازي و واكاوي حواشي مرتبط با مسائل روز ورزشي مي‌پردازد.

حماد خزائي تهيه كننده اين برنامه به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه به ورزش هاي مختلفي چون فوتبال، كشتي، بسكتبال و واليبال مي‌پردازد كه به علت گرايش مردم به اين ورزش ها جايگاه ويژه اي در اين برنامه دارند.
وي در ادامه افزود: اين برنامه هر روز به جز جمعه ها ساعت 18 تا 19 از راديو تهران موج اف - ام رديف 94 پخش مي شود.
وي اظهار داشت: در اين برنامه اتفاقات ورزشي روز پيگيري و در ارتباط با مسئولان و مديران مربوط، مخاطبان را در جريان شفاف سازي اخبار قرار مي‌دهيم.
همچنين در برنامه ورزش از راديو تهران از موسيقي هاي جذاب و غير كليشه اي بهره مند شديم تا شادابي و سرزندگي را براي شنوندگان اين برنامه به ارمغان بياوريم.
خزائي هدف از توليد اين برنامه را كمك به ورزش كشور و پيشبرد اهداف جامعه و محوريت قرار دادن اخلاق در ورزش چه در كلام و چه در رفتار خواند و افزود: شفاف سازي مسائل روز ورزشي و دوري از حاشيه ها مهمترين دغدغه اين برنامه است همچنين ورزش از راديو تهران به طور غيرمستقيم در سلامت جسم و روح شنوندگان تاثير خواهد داشت.
وي بيان كرد: در اين برنامه با پرهيز از حاشيه ها در گفتگو با چهره هاي ورزشي مسئولان و دست اندركاران و سردبيران ورزشي سعي مي‌كند مسائل را بدون جهت گيري نقد و قضاوت كند.
وي خاطرنشان كرد: اخبار بانوان با كارشناسي سمانه رحيمي، اسماعيل بابايي كارشناس ورزشي كشتي،ايمان پناهي كارشناس بسكتبال و وحيد نمازي كارشناس فوتبال با آخرين اخبار ورزشي در اين برنامه همراه شنوندگان خواهد بود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.