سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ویزیت در مراجعه به پزشک خانواده رایگان است

هزینه ویزیت در مراجعه به پزشک خانواده رایگان است.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکترمحمدمهدی بحری، مدیر گروه گسترش شبکه های مرکز بهداشت استان یزد ضمن بیان این مطلب در پاسخ به این که  تهیه داروی تجویز شده توسط پزشک خانواده از چه داروخانه هایی امکان پذیر است و مبلغ پرداختی برای تهیه دارو چقدر است ؟" اظهارکرد: هزینه دارو در مراجعه به پزشک خانواده مربوطه رایگان است.

دکترمحمدمهدی بحری افزود: هزینه دارو در مراجعه به پزشک متخصص و فوق تخصص مانند شرایط فعلی خواهد بود در مراجعه مستقیم به پزشک خانواده، متخصص و فوق تخصص کليه هزينه هاي دارويي به عهده بيمار خواهد بود.

وی با اشاره به  هزینه ارائه خدمات تزریقات و وصل سرم در مطب پزشک خانواده  تصریح کرد: هزینه تزریقات و سرم تراپی در مراجعه به پزشک خانواده رایگان است.

مدیر گروه گسترش شبکه های مرکز بهداشت استان یزد در پاسخ به این سوال که " آیا خدمات آزمایشگاهی  و رادیولوژی مشمول برنامه پزشک خانواده در مناطق شهری می باشد؟ به چه محل هایی می توان مراجعه کرد؟ " خاطرنشان ساخت: اگر نسخه بيمار توسط پزشك خانواده، متخصص و فوق تخصص به آزمايشگاه و تصويربرداري طرف قرارداد و در قالب نظام ارجاع، ارجاع شده باشد، 80 درصد هزينه در بخش دولتي و 70 درصد هزينه در بخش خصوصي (طبق تعرفه توافقي) به عهده سازمان های بیمه خواهد بود.

وی همچنین افزود: اگر بيمار جهت دريافت خدمات آزمايشگاهي و تصويربرداري به مراکز غير طرف قرارداد مراجعه کند پرداخت صدرصد هزينه ها به عهده وي خواهد بود زیرا در خارج از نظام ارجاع، کليه هزينه هاي آزمايشگاهي و تصويربرداري به عهده بيمار می باشد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.