سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج /

کاربران اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امکان دسترسی به مقالات و نشریات را در تمام نقاط دنیا پیدا کردند

با راه اندازی پروژه off campuse ، کاربران اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می توانند در هر نقطه دنیا به مقالات و نشریات دسترسی داشته باشند.

وحید حبیبی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: با توجه به ثبت IP های دانشگاه در سایت ها و موسسات خارجی، در گذشته تنها استفاده از این نشریات در دانشگاه امکان پذیر بود که با اجرای این پروژه، دانشجویان، اساتید و کارمندان می توانند علاوه بر اینکه در شبکه داخلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مقالات، مجلات و کتابخانه دیجیتال استفاده کنند، در تمام نقاط دنیا نیز دارای این امکان باشند.
وی در رابطه با امتیاز ویژه این پروژه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: نکته حایز اهمیت در این پروژه نسبت به دانشگاه تهران و معدود دانشگاه های علوم پزشکی کشور این است که دیگر نیازی به مراجعه کاربران برای دریافت نام کاربری و رمز عبور جدید نمی باشد و با نام کاربری و رمزی که در گذشته برای آنان ثبت شده است، می توانند به این امکان دسترسی یابند.
بر پایه این خبر، پروژه off campuse با هزینه کم و اعتباری قریب به نیم میلیون ریال راه اندازی شده است که کاربران می توانند برای استفاده، به سایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و لینک off campuseمراجعه نمایند. /س
 
 

برچسب ها: یاسوج ، مقاله ، دسترسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.