سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید مراقب ضد حملات خطرناک قطر باشیم/

پیروانی، قدرت بدنی در این دیدار خیلی مهم است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی قطر در سال های گذشته نوسان زیاد داشته اما نباید این تیم را دست کم بگیریم.

افشین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قطر در سال های اخیر نوسان زیادی داشته و در حال حاضر قابل پیش بینی نیست این تیم بازیکنان 2 ملیتی زیاد دارد و بسیار با حوصله و منطقی بازی می کند.

وی افزود: کره جنوبی 4 گل به قطر زد که نشان می دهد کره جنوبی امسال بسیار قوی است که توانسته در خاک قطر چنین نتیجه خوبی کسب کند در حال حاضر باید تمرکز ما روی قطر باشد و بازی قبلی با ازبکستان و اتفاقاتی که در تاشکند افتاد را کاملاً فراموش کنیم.

او در ادامه گفت: در این مرحله هر تیمی می تواند برای ما مشکل ساز باشد نتیجه بازی با قطر برای تیم ملی ایران خیلی مهم است چون بعد از این دیدار تا 2-3 ماه بازی نداریم به همین دلیل نتیجه این بازی هم به لحاظ روحی و روانی به ما می تواند کمک کند و هم امتیازاتش می تواند ما را صدرنشین این گروه کند.

پیروانی گفت: نتیجه گرفتن در این بازی خانگی بستگی به کادر فنی و تفکرات مربی بزرگی مثل کی روش دارد قدرت بدنی هم در این بازی مهم است که باید قدرت بدنی مان را به حریف دیکته کنیم البته باید مراقب ضد حملات قطر هم باشیم چون آنها در ضد حملات بسیار خطرناک عمل می کنند./ق

برچسب ها: قطر ، پیروانی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.