سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری:

درصدد کسب رضایت نامه خود از آلومینیوم هستم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از تیم نفت تهران پیشنهاد بازی دارد گویا مسئولان این تیم بر تصمیم خود مبنی بر جذب وی بسیار پیگیر و خواهان خرید عسگری هستند.

وحید عسگری  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط باشگاه آلومینیوم نامشخص است از اینرو از یک هفته گذشته تمرینات آمادگی خود را به صورت انفرادی آغاز کرده ام و برای اینکه از فرم ایده آل و مطلوب خارج نشوم به صورت فردی و به تنهایی تمرین می کنم.

وی ادامه داد: با تیم آلومینیوم هرمزگان قرارداد 2 ساله امضا کرده ام از اینرو یک فصل دیگر باید در خدمت آلومینیوم باشم اما با توجه به شرایط بحران این تیم تمایلی به ادامه همکاری ندارم و خواهان جدایی هستم.

عسگری افزود: از باشگاه نفت تهران به صورت جدی پیشنهاد دارم و مسئولان این تیم بسیار خواهانم هستند تا با نفت تهران قرارداد امضا کنم اما متأسفانه مشکل رضایت نامه دارم و با توجه به قرارداد 2 ساله ام برای پیوستن به تیم نفت تهران و یا دیگر تیم ها نیاز به صدور رضایت نامه باشگاه دارم.

وی افزود: تاکنون مسئولان باشگاه آلومینیوم تمایلی به صدور رضایت نامه نداشته اند و به عنوان بازیکن این تیم در انتظار شرایط باشگاه آلومینیوم هرمزگان هستم که امیدوارم مشکلات موجود برطرف شود تا بازیکنان در آرامش تصمیم گیری کنند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.