سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی کیا:

قطر را در آزادی ناامید می کنیم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با قطر بازی بسیار مهمی برای تیم ملی ایران است.

مهدی مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی با قطر برای تیم ملی ما خیلی مهم است با توجه به اینکه ازبکستان را برده این و ازبکستان در هفته دوم رقابت ها نتوانست لبنان را ببرد و قطر هم در خانه خودش مقابل کره جنوبی 4 بر یک باخت، قطر با روحیه ای بسیار خراب به ایران می آید باید از این فرصت استفاده کنیم و صدرنشین شویم باید قطر را با یک برد خوب از صعود به جهانی ناامید کنیم.

وی افزود: همه تیم ها از حضور در ورزشگاه آزادی برای بازی مقابل ایران وحشت دارند امیدوارم تماشاگران هم استقبال خوبی از این دیدار داشته باشند و به خوبی تیم ملی را حمایت کنند تا از میزبانی مان به خوبی استفاده کنیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم.

مهدوي کيا اظهار داشت: قطر با آوردن یک سری بازیکن خارجی بهتر از قبل شده اما در حد و اندازه های ما نیست ما همیشه از قطر بهتر بوده این در مرحله قبل هم هرچند 2 بار با قطر مساوی کردیم اما تیم برتر میدان بودیم.

کاپیتان سابق تیم ملی  بيان داشت: فکر نمی کنم قطر در ورزشگاه آزادی برای ما مشکل ساز شود اگر تیم ما فوتبال خودش را بازی می کند قطر نمی تواند دردسر خاصی برای تیم کی روش ایجاد کند البته از اتفاقات فوتبال هم نباید غافل باشیم هواداران حاضر در استادیوم صبوری کنند تا تیم ملی با خیال راحت کارش را انجام دهد و نتیجه مورد نظرش را بگیرد.

وی افزود: مهم ترین عامل برای پیروزی مقابل قطر این است که از فرصت هایی که در اوایل بازی به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم اگر قطر گل اول را بخورد نا امید می شود و دیگر دنبال بازی دفاعی نمی رود و همین مسئله کار ما را راحت تر خواهد کرد.

مهدوي کيا تصريح کرد: ازبکستان یکی از رقیبان جدی ما برای صعود از این گروه بود که در 2 بازی اول نتایج مطلوبی نگرفت هنوز بازی های دیگری هم هست اما تساوی ازبکستان در لبنان به نفع ما بود.

وی افزود: از روز اول که قرعه کشی مسابقات انجام شد، گفتم که ایران و کره جنوبی مدعیان اصلی این گروه برای صعود به جام جهانی هستند و خوشبختانه در 2 هفته اول همه چیز به نفع تیم ملی ما رقم خورد.

مهدوی کیا در پایان گفت: فوتبال کره جنوبی و ژاپن فراتر از آسیا است و طبیعی است که آنها از فوتبال قاره فاصله گرفته اند. کره جنوبی با اینکه در دوحه یک بر صفر از قطر عقب افتاده بود اما در نهایت 4 بر یک پیروز شد که نشان از قدرت این تیم دارد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.