سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

پخش زنده اجلاس مسكو؛ گامي مثبت در جهت اعتمادسازي جهاني

نماينده مردم تهران در مجلس نهم گفت: پخش مستقيم اجلاس مسكو در سراسر جهان نشان‌دهنده شفافيت برنامه‌هاي هسته‌اي ايران و حقانيت مواضع کشورمان بوده و گامي در جهت اعتماد سازي افكار جهاني خواهد بود.

اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با استقبال از پيشنهاد رئيس سازمان صدا و سيما مبني بر پخش زنده و مستقيم مذاكرات هسته‌اي ايران با گروه 1+5 در مسكو گفت: اين اقدام نشان دهنده شفافيت و حقانيت عملكرد نظام جمهوري اسلامي ايران است و پيام آن نيز جلب اعتماد جامعه بين الملل خواهد بود.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه عملياتي شدن اين طرح به قطعا به ضرر دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران و خصوصا رژيم غاصب صهيونيستي خواهد بود، اظهار داشت: در صورتي كه مذاكرات فيمابين به صورت زنده پخش شود  احتمال تحريف و حذف سليقه اي قسمت هايي از اخبار و موارد طرح شده در مذاکرات وحود نداشته و تمامي آن با جزئيات در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم ثمره ديگر اين اقدام را ايجاد حساسيت در تمام طبقات مردم جهت پيگيري مسئله هسته اي كشورمان دانست و تصريح کرد: با اين اقدام شفافيت عملکرد ايران در اين زمينه بيش از پيش نمايان شده و در هر صورت همراهي پايدار افكار بين‌المللي با جمهوري اسلامي ايران را در پي خواهد داشت./گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.