سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

طراحی سامانه تفکیک تصادفات و حوادث جاده ای در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

سامانه تفکیک تصادفات و حوادث جاده ای توسط شرکت ایده پرداز پاسارگاد کیان از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان اصفهان- شیخ بهایی طراحی و ساخته شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: سامانه اینترنتی مذکور با جمع آوری و کنترل کلیه اطلاعات دریافتی از پزشکی قانونی و اصلاح معایب احتمالی، گزارش های آماری متنوعی به صورت ترکیبی و پویا بر اساس سرفصل های اطلاعاتی ارایه می نماید.

محمود شیخ زین الدین افزود: با راه اندازی ذخیره داده ها مرکزی این سامانه از این پس سازمان های تصمیم گیر در خصوص تلفات تصادفات جاده ای درون و برون شهری می توانند به صورت روی خط به آمار و اطلاعات استان های کشور دسترشی داشته باشند و بر مبنای آن سیاستگذاری کنند.

به گفته رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، امکان کنترل خطای فایل های دریافتی از پزشکی قانونی، حذف و اضافه فایل های آماری دوره های زمانی مختلف در نرم افزار و تقسیم بندی محورهای مواصلاتی کشور در سامانه، از مهمترین شاخصه های این نرم افزار است.

شیخ زین الدین عنوان کرد: سامانه گزارش ساز پویا و تولید انواع گزارش مورد نیاز کاربر و امکان تهیه گزارش چند بعدی به صورت پویا از کلیه اطلاعات، از دیگر مزیت های این سامانه است.

گفتنی است، شرکت ایده پرداز پاسارگاد کیان از سال 1386 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر شده و زمینه فعالیت آن فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارهای رایانه ای است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.