سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

همایش ملی نهج البلاغه و ادبیات

همایش ملی نهج‌البلاغه و ادبیات در قم برگزار می‌شود. متقاضیان شرکت در این همایش، به پایگاه اینترنتی http://www.2noor.com مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، دبیر علمی این همایش ، نشر مبانی و مفاهیم نهج البلاغه، شناسایی و شناساندن ابعاد مختلف شخصیت امام علی(ع)، تفسیر و بررسی تخصصی آموزه‌های نهج البلاغه با تأکید بر جنبه‌های ادبی و بهره‌گیری از مفاهیم نهج البلاغه در راستای غنی‌سازی حوزه علوم انسانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بر شمرد و افزود : ترجمه نهج البلاغه، نهج البلاغه و ادبیات تطبیقی، نهج البلاغه و بلاغت، جایگاه نهج البلاغه از منظر ادیبان مسلمان و غیر مسلمان، نماد و نهج البلاغه و سبک‌شناسی نهج البلاغه از محورهای اصلی فراخوان این همایش است.

حسن مقیاسی با بیان اینکه انتخاب آثار و نحوه آن از سوی هیأت داوران اعلام می‌شود، گفت: متقاضیان شرکت در این همایش، می‌توانند چکیده آثار خود را حداکثر تا 15 مرداد و اصل مقاله را حداکثر تا 15 مهر امسال به نشانی پست الکترونیک conf@2noor.com ارسال و برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات تنظیم مقاله به نشانی قم ـ خیابان صفاییه ـ انتهای کوچه 19 ـ سمت راست ـ پلاک 24، موسسه آموزشی و پژوهشی قرآن و نهج‌البلاغه و یا پایگاه اینترنتی http://www.2noor.com مراجعه کنند.

همایش ملی نهج البلاغه و ادبیات از سوی مؤسسه آموزشی پژوهشی قرآن و نهج‌البلاغه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، مؤسسه فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه باقرالعلوم‌(ع)، دانشگاه قم و دانشگاه پیام نور، آبان‌امسال برگزار می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.