سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در آذربایجان غربی

مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در آذربایجان غربی با ساخت سه سیلو افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، هوشمند جوادی در جلسه هماهنگی خرید گندم شهرستان ماکو اظهار داشت: سه واحد سیلوی بزرگ گندم با مشارکت بخش خصوصی در استان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه این سیلوها در شهرستان‌های بوکان، تکاب و پیرانشهر ساخته می‌شوند، افزود: این سیلوها بر روی هم ظرفیت نگهداری 150 هزار تن گندم را دارند.

جوادی اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از 30 میلیارد ریال است و در حال حاضر حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی تصریح کرد: تعداد سیلوهای ذخیره گندم استان 20 واحد است که در 17 شهرستان ساخته شده و بر روی هم ذخیره 800 هزار تن گندم را دارند.

مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی در ادامه گفت: حدود 200 واحد نانوایی منتخب در آذربایجان غربی برای دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

جوادی با اشاره به پرداخت تسهیلات به نانوایان اظهار داشت: امسال 7 میلیارد ریال تسهیلات بهسازی به نانوایی‌های موجود در استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در بهبود کیفیت نان‌های پخت شده موثر است، افزود: این امر می‌تواند در بهبود خدمت‌رسانی نانوایان در استان موثر بوده و می‌تواند روند بهسازی این واحدها را در استان تسریع بخشد.

جوادی با اشاره به همراهی مناسب نانوایان برای بهبود کیفیت نان‌های پخت شده در استان اظهار کرد: رضایت مردمی نیز در این زمینه در حال افزایش است و امید می‌رود در آینده شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم از ارائه خدمات نانوایی‌ها در استان باشیم.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش نانوایان استان از دیگر فعالیت‌های مهم در استان است، خاطرنشان کرد: حدود 2 هزار نانوا با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای ارتقای سطح کیفیت نان آموزش دیده‌اند که نتایج قابل توجهی به دنبال داشته است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.