سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صورت حمايت نشدن صنعت مرغداري:

قيمت تخم مرغ تا ماه آينده افزايش مي يابد

با وجود افزايش قيمت نهاده هاي طيور و در صورت حمايت نشدن صنعت مرغداري، قيمت تخم مرغ تا ماه آينده افزايش مي يابد.

عباس رحماني مدير عامل اتحاديه شركت هاي تعاوني سراسري صنعت مرغداري كشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: هم اكنون مرغداران تخم گذار در فروش تخم مرغ 100 درصد ضرر مي كنند كه اين به دليل مديريت نادرست مسئولان دولتي است.
وي با اشاره به اينكه چند ماه پيش به دليل كمبود تخم مرغ در كشور واردات صورت گرفت، تصريح كرد: مرغداران تخم گذار با تلاش فراوان تخم مرغ به ميزان كافي در كشور توليد كردند و همان زمان اعلام كرديم كه تخم مرغ مازاد را در كشور ذخيره كنيد اما هيچ اقدامي در اين خصوص صورت نگرفت.
رحماني با بيان اينكه هم اكنون قيمت تخم مرغ در كشور پايين آمده، اظهار داشت: مرغداران به دليل پايين بودن قيمت تخم مرغ و بالا بودن هزينه توليد و به صرفه نبودن توليد تخم مرغ، مرغ تخمگذار را از گله هاي مرغداري حذف و روانه كشتارگاه مي كنند.
وي ادامه اين روند را باعث افزايش قيمت تخم مرغ تا ماه آينده دانست و گفت: دولت بايد كارهاي اجرايي را به بخش خصوصي و تشكل ها واگذار كند و خود بر امور نظارت داشته باشد./عب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
من یه مرغــــــداری تخم گذار داشتم که به خاطر گران شدن نهاده ها مخصوصا سویا آنهم به جهت مدیریت نادرست در این حوزه مجبور شدم تمام گله ها را روانه کشتارگاه کنم و این باعث برشکست شدن من شد.... حال در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که رهبری معزز بیان فرمودند چرا باید اشخاصی مدیریت ناصحیح داشته باشند تا منی که می خوام توی کشور خودم تولید داشته باشیم به جای حمایت به این روز دچار شوم و زندگی م از بین بره ... چه کسی قرار پاسخ افت 10 هزارتومانی هر کارتن تخم مرغ را بدهد ؟؟ این آقای مسئول اون وقت کجا بودند که حالا تازه متوجه شدند باید مصاحبه کنند ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
خبر خوبی بود . چون فقط همین یکی گرون نشده بود و خیلی نگران بودیم .