سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسين فركي: تشكيل اتحاديه مربيان آرزوي من است

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هميشه آرزو داشتم جايي باشد كه مربيان فوتبال ايران دور هم جمع شوند و حرفهاي كه نمي شود در جاهاي ديگر عنوان كرد را اظهار كنند.

حسين فركي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حرفهاي زيادي هست كه مربيان بايد به يكديگر عنوان كنند و آن را در دل خود نگه ندارند و خوشحالم كه با تشكيل اتحاديه مربيان فوتبال اين آرزو به حقيقت و واقعيت تبديل شده و بايد با تشكيل اين اتحاديه همه مربيان به خواسته خود برسند زيرا معتقدم كه در حال حاضر فوتبال به غير فوتبالي ها همه چيز داده ولي متاسفانه فوتبالي ها هيچ بهره اي از آن نبرده اند و بايد جايي باشد كه ما مربيان براي خودمان تصميم گيري كنيم زيرا بر اين باورم كه تاكنون براي ما تصميم گيري مي كردند و تنها قدرت مربيان هنگامي بروز پيدا كرد كه سرمربي يك تيم فوتبال باشند.

وي تصريح كرد: چرا زماني که يک سرمربي مي خواهد از استاني به يك استان ديگر نقل مكان كند بايد سه ميليون تومان به هيات فوتبال براي اين جابه جايي پرداخت كند و ما بايد از خودمان شروع كنيم تا با تشكيل اتحاديه در مقابل اين فشارها بايستيم.

فركي اظهار داشت: معتقدم كه در اتحاديه مربيان فوتبال بايد به مقوله فرهنگ سازي هم توجه داشت و مربيان براي يكديگر احترام قايل شوند و همه چيز را در برد و باخت خلاصه نكنند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.