سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتبال در سالن های سینمایی نمایش داده شود؟

چندی است که بحث پخش فوتبال در سالن های سینما به دلیل همزمانی با مسابقات جام ملت های اروپا رونق گرفته و به همین دلیل برنامه سینمایی هفت اقلیم رادیو فرهنگ به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛بحث پخش مستقیم فوتبال جام ملت های اروپا پیش از شروع این رقابت ها آغاز شده بود.برنامه سینمایی این هفته هفت اقلیم که 22 خرداد پخش می شود با بررسی نظرات موافقان و مخالفان طرح تماشای فوتبال در سالن های سینمایی را مورد نقد قرار می دهد.
همچنین در این برنامه از مردم نظرخواهی و نظرات آنها در این برنامه منعکس می شود.
در بخش دیگری از این برنامه محمدرضا عباسیان، دبیر اولین جشنواره ویدیویی به عنوان مهمان در این بنرامه حضور خواهد داشت تا در مورد جزئیات جشنواره گفتگو کند.
 نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران از 28 خرداد تا 2 تیر به همت موسسه رسانه های تصویری با همکاری سازمان سینمایی کشور برگزار می‌شود.
 برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه از ساعت 19:30 الی 21 از موج اف ام ردیف 106 پخش می شود.
 سحر عصرآزاد کارشناسی،مهدی آزادی سردبیری، حسن آزادی اجرا و مرتضی صداقت گو تهیه کنندگی برنامه روزهای دوشنبه هفت اقلیم را که به سینما می پردازد، برعهده دارند./ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.