سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی عدم صعود تیم ملی والیبال به المپیک؛

بهنام محمودی: المپیک افکار حرفه ای می خواهد/ اما و اگرها خاص مدعیان المپیک نیست

ملی پوش اسبق والیبال کشورمان گفت: رفتن به المپیک نیازمند فاکتورها و بسته های بسیار مناسبی است که متاسفانه در تیم ملی ما افکار حرفه ای کمرنگ تر از دیگر حریفان بود.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما در این دوره از مسابقات انتخابی المپیک بد شانسی آوردیم، به نظر من عدم حرفه ای بودن افکار بازیکنان باعث شد تا آنها و به طور کلی والیبال ایران المپیک را از دست دهند.

وی گفت: افکار حرفه ای بازیکنان به هیچ عنوان مربوط به مسائل روحی و روانی نمی شود  نبود استرس در میان بازیکنان بخشی از تفکرات حرفه ایست ، آموزش حرفه ای و زیر ساختهای صحیح نیز بخشی دیگر از آن است.

محمودي اظهار داشت: به طور کلی نبود تفکر حرفه ای در میان ورزشکاران فقط شامل والیبال نمی شود بلکه در اکثر رشت ها این مسئله وجود دارد و سرنوشت بازیها به اما و اگر ها کشانده می شود، در صورتی که تیمی که مدعی المپیکی شدن است نباید کار را به این اما و اگر ها بکشاند

وی تصریح کرد: متاسفانه تیم ملی ایران در برخی بازیها به دلیل دست کم گرفتن حریف نتیجه را به آنها واگذار کرد اما شاهد بودیم صربستان با وجود آنکه با 18 امتیازش صعودش به المپیک مسجل شده بود اما امروز مقابل ونزوئلای قعر نشین باز هم پر قدرت و با انگیزه حاضر شد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.