سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

منابع نباید صرف دفتر و تجهیزات نمایندگان مجلس شود

استاندار آذربایجان‌شرقی از اختصاص بودجه برای احداث دفتر نمایندگان مجلس انتقاد کرد و گفت: انصاف نیست که منابع ما صرف دفتر و تجهیزات برای نمایندگان شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، بیگی با بیان این‌که دولت به‌ دنبال ایجاد فرصت‌های عادلانه برای آحاد مردم ایران است، اظهار کرد: پیشرفت نباید به قیمت این تمام شود که جماعتی به ثروت‌های کلان دست یابند و اغلب مردم در تنگنا و سختی زندگی کنند؛ بلکه پیشرفت و توسعه باید همراه با عدالت و بهره‌مندی عادلانه همه مردم از امکانات باشد.

 وی هدفمندی یارانه‌ها را از مصادیق حرکت دولت در مسیر عدالت دانست و افزود: دولت با پشتوانه اعتماد مردم، گام اول این طرح را با موفقیت اجرا کرد و این همان نکته‌ای بود که دولت‌های گذشته از آن غافل بودند و به همین دلیل نتوانستند چنین کاری را انجام دهند.

بیگی با تاکید بر این‌که هدفمندی یارانه‌ها حتما باید در دولت دهم تحقق یابد، گفت: معلوم نیست که دولت بعدی بتواند این موضوع را مدیریت کند از این رو دولت مصمم است که تا پایان فعالیت خود هدفمندی یارانه‌ها را به سرانجام برساند. 

وی با انتقاد از ممانعت مجلس هشتم از اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها افزود: تاخیر در اجرای این مرحله موجب تحمیل مشکلات عدیده‌ای بر مردم شد و امیدواریم که مجلس جدید همراهی بیشتری در این خصوص با دولت داشته باشد.

 بیگی با بیان این‌که ثروت‌های ملی باید در مسیر درست هزینه شود، از اختصاص بودجه برای احداث دفتر نمایندگان مجلس انتقاد کرد و افزود: انصاف نیست که منابع ما صرف دفتر و تجهیزات برای نمایندگان شود و ما با شناختی که از مجلس جدید داریم امیدواریم که با اجتناب از این گونه اقدامات، به نفع مردم تصمیم‌گیری شود. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.