سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرياري در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد:

آغاز تعامل دولت و مجلس با حضور وزير بهداشت در بهارستان

رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس حضور مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي در بهارستان را شروع خوبي جهت تعامل دولت و مجلس قلمداد كرد.

حسينعلي شهرياري نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور وزير بهداشت و درمان در بهارستان، اظهار داشت:‌حضور مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در جلسه امروز (يكشنبه) مجلس از اهميت بالايي برخوردار بوده و حركتي مثبت در راستاي تسريع رسيدگي به مشكلات مردم است.

رئيس كميسيون بهداشت مجلس با بيان اينكه حضور وزير بهداشت در ابتداي شروع مجلس نهم حركت سنجيده‌اي است، افزود:‌مرضيه وحيد دستجردي با حضور خود نمايندگاني كه اولين حضور خود را در مجلس تجربه مي كنند را با نحوه بررسي و مسائل حوزه بهداشت و درمان آشنا كرد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: حضور وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي صرفا جهت ارائه گزارشي از حوزه بهداشت و درمان و رفع معضلاتي همچون پديده زيرميزي، مشكلات مالي بيماران و ... صورت گرفته و برخي از نمايندگان نيز نقطه نظرات خود را اعلام كردند.

شهرياري همچنين به مسئله 6 هزار ميليارد تومان اعتبار مصوب شده حوزه بهداشت و درمان در قانون بودجه 91 اشاره و خاطرنشان كرد: در  اين جلسه مرضيه دستجردي به رقم 6 هزار ميليارد تومان اعتبار حوزه بهداشت و درمان در محل هدفمندسازي يارانه‌ها كه مطابق با قانون هدفمندسازي يارانه اشاره و خواستار تخصيص هر چه سريعتر اين مبلغ به حوزه بهداشت و درمان شد. /پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.