سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتظري بازي هاي تيم ملي را از دست داد

دوري سه ماهه مدافع استقلال از ميادين

پژمان منتظري، مدافع ملي پوش ملي تيم استقلال در اردوي تيم ملي دچار مصدوميت شد اين بازيكن كه قراردادش را با آبي‌ها و امير قلعه نوعي تمديد كرده است، بازي هاي تيم ملي را تا اطلاع ثانوي از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ با اينكه ا علام مي‌شد كه وي با تلاش پزشكان تيم ملي مي‌تواند خود را به بازي با قطر برساند اين امر محقق نمي‌شود زيرا مدافع آبي ها با مشكل جدي مصدوميت روبرو شده است و بايد به درمان پاي مصدوم خود بپردازد.

گفتني است، اين بازيكن از ناحيه همسترينگ دچار آسيب‌ديدگي است و حتي دوري يك ماهه‌ وي نيز از ميادين شايعه است زيرا اعلام شده است كه اين بازيكن حداقل تا حدود 3 ماه ديگر وضعيت مناسبي براي بازي كردن ندارد.

شايان ذكر است، منتظري در حال حاضر مشغول درمان پاي مصدوم خود است و با مصدوميت كه براي جباري ايجاد شد دو بازيكنا استقلال تا به حال حضور در بازي با قطر را از دست دادند اين در حالي است كه تيموريان هافبك استقلال نيز با مشكل مصدوميت روبرو شد، اما وي در تمرينات حضور يافتند و اين تيم را همراهي كرده است تا نگراني‌هاي كيروش، از عدم حضور دو بازيكن استقلال كاهش يابد.

از طرفي منتظري در بازي با ازبكستان با شرايط ايده‌آل در خط دفاعي تيم ايران را همراهي كرد و تيم ملي در آن ديدار گلي را دريافت نكرد به همين دليل كي روش حساب ويژه‌اي روي اين بازيكن باز كرده بود تا در مقابل قطر، از وي استفاده كند اتفاقي كه رخ نداد و منتظري اين بازي را از د ست داد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.