سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عليرضا سبط احمدي:

پخش فوتبال فقط به نفع سينماداران است

عليرضا سبط احمدي تهيه كننده سينما گفت:پخش مسابقات فوتبال در سالن هاي سينمايي فقط به نفع سينماداران بوده و به ضرر تهيه كنندگان است.

عليرضا سبط احمدي تهيه كننده سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: بايد به اين موضوع كه آيا پخش مسابقات فوتبال در سينماها به نفع سينما است يا خير از دو منظر نگاه كنيم،اول اينكه اين اتفاق از ديد سينماداران بسيار خوب است و باعث رونق سينماها مي شود.
وي ادامه داد:اما از ديد ما تهيه كنندگان اين موضوع رضايت بخش نيست؛زيرا سينما جاي نمايش فيلم است و اگر سينماداران از امكانات دولتي و هزينه هاي مختلف بهره مند مي شوند،بايد پاي تمامي مشكلات سينماداري نيز بايستند.
تهيه كننده فيلم سينمايي "همه بچه هاي ما" به محيط فرهنگي سينما  اشاره كرد و افزود: سينما محيطي فرهنگي است و بايد شرايطي فراهم شود تا فيلم ها به خوبي ديده و اكران شوند.
اين تهيه  كننده به حمايت كردن ارگان هاي مختلف اشاره كرده و اظهارداشت:اگر ما نيز حمايت هاي ويژه براي اكران فيلم ها داشته باشيم؛به طور قطع مي‌توانيم مخاطبان بسياري را جذب كنيم.
وي به وجود بسته هاي حمايتي مختلف در سبد خانوار اشاره كرد و گفت:ما انواع مختلف بسته هاي حمايتي را داريم،اما  نمي‌دانم چرا بسته هاي فرهنگي را در سبد خانوارها جاي نمي دهيم.
تهيه كننده فيلم سينمايي "شير تو شير" ادامه داد:سينما به افراد در امر آموزش و بسترسازي فرهنگ كمك مي‌كند،اما نمي‌دانم چرا از آن به هيچ عنوان حمايتي نمي شود؟
وي گفت:اگر فقط در پرديس ها و پارك ها مسابقات فوتبال به نمايش در مي‌آمد؛باز هم خوب بود اما اينكه تمامي سينماها را به نمايش فيلم ها اختصاص دهيم؛گمان نمي‌كنم حركت درستي باشد./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.