سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

لزوم ورود سازمان‏های جهانی به بحرین و رهایی مردم از چنگال ستمگران

امام جمعه دماوند برلزوم ورود سازمان ‏های جهانی به بحرین برای رهایی مردم این کشور از چنگال ستمگران آل‏ سعود و آل‏ خلیفه تأکید کرد.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: وضع امروز حکام خودکامه منطقه و جهان به فرد در حال غرقی شبیه است که برای نجات خود به هر دست ‏آویزی چنگ می‏ زند.

وی ادامه داد: اقدامات امروز آل ‏سعود و آل‏ خلیفه در قبال مردم مظلوم عربستان و بحرین تلاشی مذبوحانه از سوی حکام دست ‏نشانده آمریکای جنایتکار برای فرار از منجلابی محسوب می ‏شود که جریان بیداری اسلامی، آنها را در درون خود گرفتار کرده است.

علاءالدینی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب چندی پیش در جمع کثیری از رزمندگان و ایثارگران فرمودند که "امت ایران در سه دهه گذشته نشان داده که حرکتش اصیل است".

امام جمعه دماوند ادامه داد: ایشان در ادامه فرمودند که "این امت راهی را که با انقلاب اسلامی آغاز شده، ادامه خواهد داد و خستگی در این زمینه هیچ معنایی ندارد. ادامه‏ دهندگان این راه، جوانان باروحیه ‏ای هستند که به مجرد آنکه دیدند عده‏ ای بار مسئولیت را به زمین گذاشتند، علم را در دست گرفتند."

به گفته وی، هشدار قابل استحصال از بیانات معظم ‏له در این دیدار بسیار مهم آن است که بدون شک حرکت‏ های انقلابی با خستگی و بی‏ حوصلگی برخی دچار اختلال نمی‏ شوند و خود این افراد آگاه باشند که اگر گناهی در حوزه مسئولان ایجاد شود، ابعاد وسیعش دامان آنها را خواهد گرفت.

امام جمعه دماوند همچنین گریزی به تحولات اخیر منطقه و جهان داشت و گفت: آل‏ سعود و آل‏ خلیفه برای اهداف خاص خود در منطقه حتی از کشتن مردم مسلمان ابایی ندارند و حال، با مشاهده استقامت مردم درپی الحاق بحرین به عربستان سعودی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.