سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تهران مي مانيد ؛

30 تا 40 میلیون تومان پول زمین را پرداخت کنيد

واجد شرایط كه می‌توانند ماهانه یک میلیون تومان اقساط پرداخت این افراد را هم قصد داریم به تهران هدایت کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی نیکزاد در حاشیه جشنواره انتخاب برترین روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی با بيان اينكه با واگذاری‌هایی که قطعا در دولت دهم انجام خواهد شد قیمت‌ مسكن تعدیل خواهد شد گفت :بي نظمي ها در بازار مسكن به واسطه فعاليت افراد سودجو قطعا از طريق اعمال ابزار قانون تعزیرات و بلوک‌بندی قیمت كنترل خواهد شد .

وي با اشاره به اينكه ساخت 50 هزار واحد مسکونی در تهران در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: در اواسط تابستان بصورت قطعی نحوه ثبت‌نام مسکن قسطی برای مردم اعلام مي شود .

وی افزود : این واحدها در 22 منطقه تهران ساخته خواهد شد و به افرادی واگذار می شود که قطعا فرم «ج» آنها سبز باشد و خود و همسرش از امکانات دولت استفاده نکرده باشد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ما به این ترتیب است که کسی که واجد شرایط است و آورده کمی دارد بتواند از پرند مسکن بگیرد و کسی که واجد شرایط است و آورده نسبتا بالایی تا سقف 25 میلیون تومان دارد به پردیس برود.

وزير مسكن با بيان اينكه برخي افراد در حال حاضر 100 میلیون تومان نقد را ندارد اظهار داشت : اما واجد شرایط كه می‌توانند ماهانه یک میلیون تومان اقساط پرداخت کنند ولی در حال حاضر پول نقد ندارد و تمايلي به خروج از تهران ندارند ، این افراد را هم قصد داریم به تهران هدایت کنیم.

وي ادامه داد : اگر به این فرد واحد مسکونی داده شود می‌‌تواند 30 تا 40 میلیون تومان پول زمین را در مرحله اول پرداخت کند و به مرور زمان و در 10 سال ماهانه یک میلیون تومان بازپرداخت کند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.