سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهی یک میلیاردی استقلال به باشگاه اعلام شد/آنهایی که شکایت کردند، خواستار پول هستند

استقلال با شرایط خاصی روبرو شده و از سوی فدراسیون اعلام شده که مسئولین این تیم، باید مبلغ یک میلیارد برای پرداخت بدهی به بازیکنان سابق خود کنار بگذارند، اما شرایط مالی در این باشگاه مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای باشگاه استقلال در تلاشند تا در فصل نقل و انتقالات بتوانند بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند اما  این در حالی است که مشکلات مالی همچنان ادامه دارد و آبی ها شرایط را برای پرداخت بدهی های قبلی مناسب نمی بینند.

این در حالی است که فتح اله زاده از بازیکنان سابق خود خواسته است که شکایت کنند و به حق خود برسند اما این شکایت نیز کار ساز نبوده زیرا مسئولین باید یک میلیارد را برای شکایت ها هزینه کرده و آنرا ارائه کنند.

شایان ذکر است، اعضای سابق این تیم که شکایت خود را ارائه کردند، خواستار دریافت پول شدند، و مسئولین در فدراسیون نیز خواستار پرداخت پول از سوی مسئولین در فدراسیون و کمیته انضباطی شدند.

گفتنی است، بدهی یک میلیاردی آبی ها تنها مربوط به چند بازیکن گذشته این تیم است و اگر باقی نفرات سابق این تیم نیز از باشگاه شکایت کنند، اتفاقات خوبی در انتظار این باشگاه نیست.

مسئولین اعلام کردند که زمان خاصی را برای این باشگاه در نظر می گیرند تا پس از آن در خصوص اقدامات دیگر به این تیم اولتیماتوم دهند. از طرف مسئولین تیم استقلال برای پرداخت مبالغ مورد نظر به بازیکنان جدید نیز دچار مشکل هستند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.