سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

سازمان بورس و اوراق بهادار خوزستان فعال است

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان گفت: سازمان بورس و اوراق بهاداراستان خوزستان فعال است و كماكان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


' اسماعیل عامری گلستان'در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان با اشاره به فعال بودن سازمان بورس و اوراق بهادار استان بر خلاف شبهاتی كه در مورد غیر فعال شدن این سازمان وجود داشت افزود: ساختمان جدید این سازمان به محل جدید خود در امانیه به ساختمان سرمایه گذاری انتقال یافته است و به كار خود ادامه می دهد.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به مشكلات طرح آمایش سرزمین بیان داشت: پاره ای از موانع سرمایه گذاری در این بخش وجود داشت كه با واگذاری این طرح به یك مهندس مشاور بیشتر مشكلات این طرح برطرف شد.

وی افزود: این طرح نشان دهنده طرح های اجرایی در استان است كه در حال حاضر در حال آماده سازی است.

معاون برنامه ریزی استانداری استان با بیان اینكه اعتبارات نفت كاملا ملی است بیان داشت: دو درصد از درآمد بخش نفت به استان اختصاص داده شده است كه در بودجه امسال، دو درصد افزون بر شش هزار و 980 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

عامری گلستان همچنین با اشاره به اینكه صادرات غیر نفتی سال گذشته در استان 8/5 میلیارد دلار بوده است افزود: هر چند این میزان صادرات در بخش صادرات غیر نفتی برای استان خوب بوده اما راضی كننده نیست و بیشتر از این میزان خوزستان پتانسیل فعالیت در این زمینه را دارد.

وی با بیان اینكه زیر ساخت ها برای افزایش صادرات غیر نفتی از مرز چذابه استان در حال آماده سازی است افزود: با ساختن بزرگ راه اهواز به چذابه صدور كالاها به مرز راحت تر خواهد شد و صادرات كالا با سرعت بیشتری انجام می شود.

این مقام مسوول افزود: بخش خصوصی نیز با بهبود هر چه بیشتر كیفیت كالاها و تبلیغات بیشتر در افزایش صادرات كالاهای استان به كشورهای همسایه نقش بسیار موثری می توانند داشته باشند. /س
برچسب ها: فعال ، بورس ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.