سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن

انقلاب به بركت وجود مقام معظم رهبری همچنان پابرجاست

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: امام خمینی (ره) رهبر كبیری بود كه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنیان نهاد و امروز به بركت رهبری فرزانه چون حضرت آیت الله خامنه ایی (مدظله العالی) این نظام همواره پابرجا است.

حجت الاسلام 'محمد علاءالدینی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: شهرستان دماوند با برپایی ستاد ارتحال امام (ره) برنامه های متنوعی را برگزار كرد كه یكی از این برنامه ها اعزام بیش از سه هزار زائر به مرقد مطهر بود.

وی ادامه داد: هر سال كه از ارتحال این بزرگ مرد تاریخ می گذرد بر عشق و علاقه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر كبیر انقلاب افزوده می شود و این علاقه را همواره در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شاهدیم.

امام جمعه شهرستان دماوند یكی از موضوعات مورد توجه در این ایام را انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به مقام معظم و معزز رهبری دانست و تصریح كرد: موضوع مورد توجه كه ارزش و جایگاه بسیاری دارد، دوران گذر از معمار هستی انقلاب است كه با درایت و آگاهی خبرگان رهبری به حضرت آیت الله خامنه ایی (مد ظله العالی) واگذار شد.

حجت الاسلام علاءالدینی با اشاره به برنامه های دشمن بعد از ارتحال ملكوتی امام (ره)، خاطرنشان كرد: دشمن برنامه ها و سناریوهای بسیاری برای بعد از ارتحال امام (ره) چیده بود تا بتواند به هدف خود یعنی فروپاشی انقلاب اسلامی دست زند.

وی بیان داشت: دشمنان با اعلام موضع خود بارها در رسانه های مختلف اعلام كردند كه پایان كار امام (ره)، پایان كار انقلاب اسلامی است و به این می اندیشیدند كه عروج امام خمینی (ره)، ایران را بی ثبات خواهد كرد.

این مسئول یكی از طرح های دشمن را استفاده از گروهك های منافقان در كشور برای برپایی یك حمله گسترده عنوان كرد و افزود: دشمن برای نفوذ به قلمرو ایران طرح های بسیاری چید ولی آنچه موجب حرارت و شوق ملت ایران شد و دشمن را از اهداف شوم خود عقب كشید، اراده خداوند متعال بود كه با چینش صحیح در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اهداف دشمن نابود گردید.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی با آغاز فعالیت خود، خاطرنشان كرد: آیت الله خامنه ایی(مدظله العالی)، با حفظ جایگاه متصدیان از دوران امام (ره) و پیمان بستن به راه، اندیشه ها و آرمان های ایشان نشان دادند كه ادامه دهنده شاخص ها و معیارهای معمار كبیر انقلاب اسلامی هستند.

علاءالدینی وجود چنین رهبر فرزانه ایی را بركتی ارزشمند برای ملت مسلمان جهان دانست و گفت: اطاعت از ایشان همان اطاعت از امام خمینی (ره) است كه با حمایت از ولایت مطلقه فقیه می توانیم ارزش ها و آرمان های انقلاب را حفظ و ماندگار كنیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.