سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خصوص حملات سارقان و ناامني اطراف تماشاخانه ايرانشهر؛

وحيد لك:نيروي انتظامي بايد زمان بيشتري حضور داشته باشد

همكاران نيروي انتظامي به منظور رفاه بيشتر حال هنرمندان، همكاران تماشاخانه ايرانشهر و مخاطبان، با توجه به حوادث اخير بايد زمان بيشتري را در اين منطقه حضور داشته باشند.

وحيد لك مدير هماهنگي تماشاخانه ايرانشهر، در خصوص وضعيت امنيتي محوطه تماشاخانه و باغ هنر با توجه به مسائل اتفاق افتاده اخير به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه طي 3 ماه گذشته شاهد اتفاقاتي بوديم كه باعث شده هنرمندان، همكاران و مخاطبان با مشكلات زيادي روبرو شوند.
وي افزود: بسياري هنگام عزيمت به منزل با سارقان روبرو مي‌شوند و در مواردي هم جراحاتي به آن ها وارد شده كه باعث تاسف است.
لك تصريح كرد: اين اتفاقات بيشتر خيابان هاي مجاور مانند 15 خرداد و برفروشان روي داده و در محوطه نبوده است.
وي بيان داشت: چنين اتفاقاتي مسائلي است كه در سراسر كشور ممكن است روي دهد، اما تماشاخانه و محوطه آن يك فضاي فرهنگي هنري است و بايد پوشش و نظارت بيشتري داشته باشد.
لك اشاره كرد: همكاران نيروي انتظامي بايد زمان بيشتري در اين منطقه حضور داشته باشند و با توجه به وسعت باغ هنر مي‌بايست تدابير بهتر و بيشتري وجود داشته باشد.
وي با اشاره به اين كه بيشتر اين حوادث در ساعات بين 21 تا 23 شب بوده است، گفت: طبق جلساتي كه با مدير خانه هنرمندان داشتيم پيگيري هايي صورت گرفته است و برنامه ريزي هاي بيشتر در اين زمينه در دستور كار قرار دارد.
لك خاطرنشان كرد: سازمان پارك ها، فضاي سبز و شهرداري تهران بايد در اين زمينه فعال تر عمل كند همچنين تقويت نورپردازي پارك و محوطه نيز از سوي مجموعه بايد انجام گيرد كه در آينده شاهد مسائلي كه باعث دل آزردگي هنرمندان ،‌مخاطبان و همكاران شود ، نباشيم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.