سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همايون اسعديان:

نهادهاي حامي به برخي از سينماگران عنايت خاصي دارند

نهادهاي حمايت كننده به برخي از سينماگران عنايت ويژه اي دارند و از اين رو مي‌توان گفت كمك هاي مالي در سينماي ما واجد مناسبات ديگري است.

همايون اسعديان كارگردان سينما با اشاره به ضرورت وجود حمايت هاي مالي در سينما به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در تمام كشورها مراكز و نهادهاي فرهنگي از سينماگران خود صرف نظر از بازگشت بودجه صرف شده حمايت مالي مي‌‌كنند در كشور ما نيز اين حمايت ها وجود دارد ولي متاسفانه رقم آن قابل مقايسه با توليد كنندگان بزرگ فيلم در جهان نيست.
وي افزود: يكي از مشكلات عمده ما در بحث اختصاصي بودجه مبحث سوء مديريت است. در عرصه سينمايي ما گاهي اوقات شاهد مديران لايق هستيم كه به سينما پويايي و نشاط مي‌بخشند و زمان هايي هم پيش آمده كه به دليل ضعف مديريت سينما دچار كرختي و رخوت شده است.
كارگردان فيلم "بوسيدن روي ماه" ادامه داد: نهادها و مراكز حمايت كننده براي خود اهداف تعريف شده اي دارند و تنها به سراغ حمايت از فيلم هايي مي‌روند كه بتواند خواسته هاي آن ها را تامين كند و با اين اهداف جور در بيايد.
اسعديان در خصوص نحوه توزيع كمك هاي مالي گفت: نهادها و مراكز حامي به برخي از سينماگران عنايت خاصي دارند و به پروژه هاي سينمايي آن ها بودجه هاي خوبي اختصاص مي دهند از اين رو مي‌توان گفت كه در جريان مديريتي سينماي ما مناسبات و روابط ديگري هم وجود دارد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.