سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمحمدي در جلسه رفع مشكلات فعالان اقتصادي كشور:

سازمان بازرسي براي توسعه توان اقتصادي كشور تلاش مي كند

پورمحمدي با بيان اينكه تلاش ما در سازمان بازرسي اين است که توان اقتصادي کشور و فعالان اقتصادي توسعه يابد گفت: اگر جايي هم بازرسي و نظارت مي شود براي فهم تنگناها، شناخت آسيب ها و برداشتن موانع است.


به گزارش حوزه قضائي باشگاه خبرنگاران؛ مصطفي پورمحمدي در جلسه رفع مشکلات فعالان اقتصادي کشور که در اتاق ايران برگزار شد با بيان اينکه مباحث اقتصادي از پيچيدگي و اهميت فوق العاده اي برخوردار است اظهارداشت: همه بايد براي ايجاد فضاي خوب کسب و کار تلاش و نقش شان را به خوبي ايفا کنند.

وي با بيان اينکه جامعه ما جامعه بزرگ و اقتصادمان هم اقتصاد بزرگي است افزود: فعالان اقتصادي، مجموعه اي توانمند با ظرفيت هاي بالا و داراي حجم عمليات گسترده هستند که اين موجب مباهات است و بايد تلاش شود تا اين شرايط حفظ شود.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: جامعه اقتصادي کشور جامعه اي فرهيخته و داراي توانايي هاي متنوع و گسترده و با تجارب بسيار ارزنده و با انگيزه است.

پورمحمدي در ادامه افزود: جامعه اقتصادي کشور برغم مشکلات و فشارها و تنگناها سعي کرده تا رشد خود را ادامه دهد و متوقف نشود که اين موجب خرسندي است و ما هم سعي مي کنيم اين فضا را تقويت کنيم.

وي همچنين گفت:‌ تلاش ما در سازمان بازرسي کل کشور اين است که توان اقتصادي کشور و توان فعالان اقتصادي توسعه و ارتقاء يابد و اگر جايي هم بازرسي و نظارت مي شود براي فهم تنگناها، شناخت آسيب ها و برداشتن موانع است.

پورمحمدي با بيان اينکه از ابتداي سال تاکنون ديدارهاي مختلفي با انگيزه حمايت از توليد با فعالان اقتصادي کشور داشته است گفت: از فعالان اقتصادي انتظار مي رود در اين نشست ها موضوعاتي مطرح کنند تا بتوان از هر جلسه برداشت مشخص ، ثمره اي روشن و محصول مشخص و قابل اندازه گيري حاصل شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.