سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از ابتلا به سرطان؛

شکايت کارکنان رئاکتور هسته ای رژیم صهیونیستی

شماری از کارکنان رئاکتور هسته ای دیموناي رژیم صهیونیستی که مبتلا به سرطان شده اند، از مسئولان این نیروگاه شکایت کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم، کانال دوم تلویزیون اسرائیل گزارشی درباره ابتلای کارکنان رئاکتور دیمونا به سرطان پخش کرد.
فردی که کانال دوم اسرائیل او را با نام یارا به عنوان یکی از مسئولان رئاکتور دیمونا معرفی کرد مدارک و اسنادی را از بخشهای مختلف این رئاکتور جمع آوری کرد. این مسئول رئاکتور دیمونا نتیجه گیری کرد که مسئولان این مرکز در حفاظت از سلامت کارکنان آن کوتاهی کرده اند. بیشتر این اسناد غیرقابل انتشار است.
ایلان کانر وکیل یکی از این کارکنان رئاکتور دیمونا گفت:این افراد در مدت یک دقیقه به اندازه حداکثر مقدار مجاز در مدت یک سال در معرض تشعشعات رادیواکتیو بوده است.
گزارشگر کانال دوم اسرائیل افزود، تاکنون بیش از 80 نفر از کارکنان رئاکتور دیمونا که مبتلا به سرطان شده اند، شکایت هایی را در این مورد مطرح کردند. یکی از این کارکنان که پنجاه و نه سال سن دارد تاکید کرد پس از طرح شکایت خود بازجویی شده و مجبور به تحمل برخوردهای توهین آمیزی شده است. وی تصریح کرد، من در محل کارم منزوی شدم و به من به چشم دشمن نگاه می کنند و افزایش رتبه کاری ام به حال تعلیق درآمده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.