سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بی‌حجابی پدیده مورد انتظار استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بی‌حجابی و بدحجابی از مظاهر زشت در جامعه اسلامی است که مورد اقبال و خواست دشمنان قسم خورده ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی دیروز در گردهمایی بانیان امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل افزود: متولیان امر باید به صورت جدی با مظاهر بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه برخورد کنند و اجازه ندهند ارزش‌های نظام اسلامی و مبانی اعتقادی جامعه ما به خاطر برخی سهل‌انگاری‌ها زیر سئوال برود.

عاملی ضرورت مقابله با چنین مظاهر زشت را یادآور شد و گفت: در این زمینه باید با هوشیاری و ظرافت کامل در کنار کارهای فرهنگی اقدامات پیشگیرانه و مقابله با ظواهر زشت بدحجابی و بی‌حجابی را انجام داد تا در جامعه همه در مقابل چنین شرایطی احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی استان اردبیل افزود: نباید در فصل گردشگری به مسافران و گردشگران فرصت بی‌توجهی به امر حجاب داده شود بلکه باید با القای شیوه‌ها و اصول اساسی در اخلاق و مسلک باید میهمانان و مسافران ورودی به اردبیل را مقید کنیم تا با حفظ حجاب و عفت کامل در سطح جامعه و شهر رفت و آمد کرده و به گردشگری بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل یکی از خواسته‌ها و پیگیری اصلی دشمنان اسلام را حیازدایی و ترویج بی‌بند و باری در جامعه دانست و گفت: اساس اسلام به تقوا و حفظ حجاب و حیا و شرم است و اگر در این ارکان خللی وارد شود به یقین عرصه اجتماعی ما دچار تاخت و تاز اندیشه‌های مسموم قرار می‌گیرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.