سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیم جوادی:

کمیته فنی بر اساس قابلیت های فنی، کشتی گیران المپیکی ها را انتخاب کرد

عضو کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کمیته فنی بر اساس قابلیت های فنی کشتی گیران، آزادکاران اعزامی به المپیک 2012را انتخاب کرد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به عنوان عضو کمیته فنی همراه تیم ملی در رقابتهای جام جهانی باکو حضور داشتم و عملکرد کشتی گیران را  در این رقابتها که  به عنوان مرحله سوم انتخابی تیم ملی محسوب می شد، زیر نظر گرفتم.

وی ادامه داد: انتخاب ملی پوشان المپیکی با نظر اعضای کمیته فنی که یکی از نفرات آن  خودمن بودم صورت گرفت و در انتخاب ما فاکتورهای مختلف به خصوص قابلیت های فنی و نوع مبارزات آنها با حریفان خارجی مد نظر بود.

دارنده چهار نشان طلای جهان ادامه داد: در وزن 84 کیلوگرم کمیته فنی تشخیص داد که لشکری از قابلیت های فنی بالاتری برای حضور در المپیک برخوردار است و به همین دلیل رای به حضور وی در المپیک 2012 را داد و اصلا برخی مسائلی که اینروزها در مورد وجود روابط در این انتخاب لحاظ می شود، مطرح نیست.

دارنده مدال برنز المپیک 1972 مونیخ  اضافه کرد:در وزن 120 کیلوگرم هادی و قاسمی شرایط برابری داشتند که کمیته فنی رای به برگزاری مسابقه انتخابی داد اما در وزن 84 کیلوگرم نیازی به این موضوع نبود.

جوادی در پایان با اشاره به اینکه کشتی در آستانه رقابتهای المپیک نیازمند آرامش و دوری  از هر گونه حواشی است خاطرنشان کرد: به طور کلی برای انتخاب ملی پوشان اعزامی جهت حضور در المپیک تمامی جوانب امر در نظر گرفته شد و ازآنجا که کادر فنی هم همانند تمامی دوستداران کشتی به دنبال کسب بهترین نتیجه در این رویداد بزرگ ورزشی است مطمئن باشید از هرنظر بهترین ها انتخاب شدند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.