سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براي همبستگی با 2 اسیر فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا ؛

شهروندان فلسطینی زنجیره انسانی تشکیل دادند

ده‌ها شهروند فلسطینی در مرکز رفح واقع در جنوب نوار غزه به نشانه همبستگی با 2 اسیر فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند ، زنجیره انسانی تشکیل دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري فلسطين اليوم ؛  ده‌ها شهروند فلسطینی و نهادهای رسانه‌ای، باشگاه‌های ورزشی، موسسات جامعه مدنی، نمایندگان گروه‌های ملی و اسلامی و جمع زیادی از اسرای آزاد شده در همبستگی با "محمود سرسک" که از 88 روز پیش و "اکرم الریخاوی" از 52 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده‌اند، زنجیره انسانی تشکیل دادند.

خانواده‌های این دو اسیر نیز مداخله فوری و سریع برای آزادی فرزندانشان در نزدیک‌ترین زمان ممکن را خواستار شدند.

در همین رابطه خواهر سرسک گفت:مسئولان صهیونیست برادرش را از زمان آغاز اعتصاب غذا در سلول انفرادی حبس کرده‌اند و در راستای شکنجه وی تا کنون 6 بار وی را از زندانی به زندان دیگر منتقل کرده‌اند و وضعیت جسمانی برادرش وخیم است و از مشکلاتی بینایی و شنوایی رنج می‌برد.


از سوی دیگر "یاسمین الریخاوی" دختر الریخاوی گفت ، پدرش از سه روز پیش به دنبال مخالفت دادگاه نظامی با رسیدگی به دادخواست وی از خوردن مایعات و دارو امتناع می‌کند و با وجود وخامت حالش به اعتصاب غذای خود که از 58 روز پیش آغاز کرده است، ادامه می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.