سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاری مسابقات لیگ اسکیت نوجوانان و نونهالان کشور در طرقبه/ خراسان رضوی قطب ورزش اسکیت کشور

دبیرهیأت اسکیت خراسان رضوی خواستار حمایت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان برای انجام میزبانی مناسب مسابقات لیگ باشگاه های نوجوانان و نونهالان کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد عجم با اشاره به این موضوع گفت: هیأت استان توانست با رایزنی های فراوان، میزبانی مرحله دوم مسابقات اسکیت لیگ باشگاه های نوجوانان و نونهالان کشور را که پایان تیرماه سال جاری برگزار می شود از فدراسیون بگیرد، ولی باتوجه به مدت زمانی کوتاه باقی مانده تا زمان برگزاری مسابقات، پیست محل برگزاری این مسابقات همچنان دارای مشکل است.

وی افزود: تکمیل گاردریل پیست اسکیت محل برگزاری مسابقات 250 میلیون ریال هزینه دارد که باتوجه به عدم توانایی مالی هیأت امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی کمک مالی مناسبی برای رفع این مشکل به هیأت انجام دهد تا آبروی استان در این مسابقات حفظ شود.

عجم در خصوص اسپانسر تیم اسکیت استان برای شرکت در مسابقات لیگ کشور گفت: با چند کاندیدا از جمله موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) صحبت هایی شده و قول هایی هم گرفته شده است که در صورت نتیجه گرفتن این مذاکرات، تیم استان با کیفیت بهتری به مسابقات اعزام خواهد شد.

وی جایگاه ورزش اسکیت استان را در کشور مناسب ارزیابی و اظهار کرد: پتانسیل های فراوانی در بین جوانان استان وجود دارد که در صورت ایجاد زیرساخت های مناسب در کلیه شهرستان ها، خراسان رضوی می تواند در آینده نزدیک تبدیل به قطب اول کشور در ورزش اسکیت شود.

عجم با اشاره به برگزاری مرحله سوم لیگ اسکیت سال 90 استان گفت: این مسابقات در اوایل تیرماه و قبل از برگزاری مسابقات کشوری برای شناسایی استعدادهای جدید و استفاده در تیم استان انجام می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات گفت: مرحله دوم لیگ اسکیت باشگاه های نوجوانان و نونهالان کشور در قسمت پسران 21 تا 23 تیرماه و در قسمت دختران 28 تا 30 تیرماه سال جاری به میزبانی خراسان رضوی برگزار می شود.

عجم ادامه داد: مرحله نخست این مسابقات در تهران و مرحله سوم آن در ارومیه برگزار خواهد شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.