سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يعني ننه جون بنده هم آدم شماست؟..خودتي اردشيرخان!

بازي گروهك موسوم به شوراي هماهنگي سبز با مخالفان، محافل اپوزيسيون را حسابي كلافه كرده است.


به گزارش وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از كيهان؛ اين محافل در حالي كه خود نيز كفايت راه اندازي هيچ حركت قابل توجهي را ندارند، از پيشنهاد چندي پيش گروهك چند نفره مذكور در زمينه حضور توأم با سكوت در پارك ها (!!) شاكي شده اند.

 يكي از همكاران شبكه صهيونيستي بالاترين در اين زمينه نوشت: اين شورا پس از حصر موسوي و كروبي، سكوت كرد و به جاي آن كه يك فراخوان درست و حسابي بدهد، هيجان مخالفان را به يغما برد و انزوا را بر آنها حاكم كرد. وضعيت آشفته مخالفان، نتيجه عملكرد شوراي هماهنگي سبز است.

يكي ديگر از نويسندگان بالاترين، حلقه چند نفره اميرارجمند و برخي اعضاي خارج نشين حزب مشاركت و سازمان مجاهدين (انقلاب) را «ساخته و پرداخته رژيم» توصيف كرد و نوشت: پروژه اپوزيسيون دست ساز كه حكومت ها براي بازي دادن اپوزيسيون مي سازند، مدت هاست ذهن مرا مشغول كرده و حالا ديگر تقريبا ترديد ندارم كه اين شوراي هماهنگي سبز ساخته و پرداخته رژيم است.

 اين شوراي مجهول الهويه جزئي از نفوذي هاي رژيم است و اتفاقا به همين خاطر هم هست كه مي خواهد ناشناخته بماند و مخالفان را مديريت كند.

وقتي شما ساعت خاصي را براي تجمع سكوت اعلام مي كنيد به اين معناست كه به طرف مقابل آمادگي برخورد كامل را مي دهيد.

به نظر مي رسد شورا دقيقا در پشت صحنه، در همان جهت رژيم اسلامي يعني خنثي سازي اپوزيسيون و بي اثر كردن آنها و اعتراضاتي قدم برمي دارد كه حداكثر نتيجه اش، چند موضوع داغ در بالاترين و شبكه هاي مشابه و قيل و قال هاي بي هدف است. به نظر من خط قرمز شورا، همين حفظ رژيم است.

بالاترين در تحليل سوم خود از شوراي امير ارجمند و شركا خواسته تا بساط خدعه و فريب را جمع كند. اين شبكه مي نويسد: با رو شدن دست اصلاح طلبان، ديگر بساط شورا نيز رو به كسادي گذاشته است.

 راهپيمايي و تجمع سكوت يعني چه؟ يعني هر بلايي سرتان آمد، سكوت كنيد و در بالاترين و ساير شبكه ها، عكس هاي چاق و چله كروبي را ببينيد و هورا بكشيد، اما يك وقت خداي نكرده از براندازي و تغيير رژيم حرف نزنيد كه اگر اين طوري شود موسوي و كروبي و خاتمي بايد دمشان را روي كولشان بگذارند و از صحنه خارج شوند.

نويسنده اين مطلب ادامه مي دهد: شوراي مجهول الهويه مي گويد راهپيمايي سكوت يعني مثلا اگر مادربزرگ بنده در وسط روز براي خريد سبزي خوردن به خيابان رفت جزو نيروهاي سبزاللهي شوراست.

مهم نيست كروبي 10 كيلوچاق شده بلكه مهم اين است كه اين حضرات كارشان تمام شده و خودشان هم مي دانند.

 بقاياي آنها فقط رضا پهلوي را مي كوبند. آقاي شوراي هماهنگي! جمع كن اين بساط خدعه و فريب را! به قول معروف خودتي!
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.