سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

القاعده يمن ، آمريكا را تهديد كرد

القاعده يمن نسبت به انتقال درگيري‌ به واشنگتن و نيويورك و نيز كشتار غيرنظاميان آمريكايي هشدار داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت اينترنتي مفكرة اسلام ؛ گروه القاعده در شبه جزيره عرب، دولت آمريكا را نسبت به انتقال درگيرِي‌هاي القاعده از يمن به اين كشور تهديد كرد.


"حسان ابوصالح" مسئول اطلاع‌رساني گروه القاعده در شبه جزيره عرب و "انصار الشريعه" طي اظهاراتي، وزير دفاع يمن را به جنايتكار و مزدور آمريكا و نيز "ژرالد فاير اشتاين"، سفير واشنگتن در يمن را به حاكم كنوني اين كشور توصيف كرد.

وي افزود: ملت آمريكا بايد بداند كه دولت آن‌ها وارد جنگي خسارت‌آور شده است كه هزينه آن را مزدوران اين كشور مي‌پردازند.

ابوصالح ادامه داد : در نتيجه اين جنگ امنيت ملت آمريكا به خطر افتاده است، چرا كه ما كودكان و زنان آمريكايي را به قتل خواهيم رساند؛ اين حق قانوني ما است كه به نيويورك،‌ واشنگتن و ديترويت حمله كنيم؛ ما غيرنظاميان نيويورك و واشنگتن را تا زماني كه ماليات پرداخت مي‌كنند و با ماليات‌هاي آن‌ها از دولت اسرائيل در فلسطين حمايت مي‌شود، هدف حملات خود قرار خواهيم داد.

وي تاكيد كرد : تا زماني كه مردم آمريكا سياستمداراني را كه زنان و كودكان افغان،‌عراق، پاكستان و يمن را به قتل مي‌رسانند، انتخاب مي‌كنند ما آن ها را آماج حملات خود قرار خواهيم داد، چرا كه اين حق قانوني ما است كه از دين و ملت خود دفاع كنيم.

اين مسئول وابسته به القاعده همچنين اتهامات وارد به القاعده مبني بر كشتار غيرنظاميان يمن را تكذيب كرده و گفت: درباره چيزهايي كه در يمن اتفاق مي‌افتد و اينكه گفته مي‌شود القاعده مسئول كشتار غيرنظاميان يمني است، بايد بگويم كه اين حقيقت ندارد بلكه نيروهاي امنيت مركزي يمن هستند كه براي كشتار غيرنظاميان به دست نيروهاي آمريكايي آموزش داده مي‌شوند . لذا بايد در ماهيت درگيري‌هاي موجود در داخل يمن بازنگري شود.

ابوصالح همچنين جنگ القاعده عليه آمريكا و دست‌نشاندگان دولت اين كشور را "جنگي مقدس" توصيف كرده و اعلام كرد كه بايد براي ادامه اين جنگ مقدس، فداكاري‌ها و قرباني‌هاي زيادي داده شود چرا كه اين بهاي پيروزي است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.