سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آقای ویسی آرام باشید

برخی خبرگزاری ها مصاحبه‌ای ازعبدالله ویسی درخصوص تیم صبا و مسؤولان بلندپایه‌ی آن روی خروجی خود گذاشته اند که تعجب مردم قم را به دنبال داشت.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، ویسی در این مصاحبه تند و گزنده تیغ انتقاد خود را متوجه استاندار ورزش‌دوست قم کرد و سپس اعضای هیئت مدیره و سرپرست تیم را مورد تاخت و تاز قرار داد و نهایتا با استمداد گرفتن از خانم حضرت معصومه(س) در پی مطالبه‌ی حقوق خود و بازیکنان فصل گذشته‌ی صبا شد تا همگان انگشت حیرت بر دهان گیرند که چه شد و چگونه مسیر تعریف و تمجید ویسی از صبا و مسئولانش ناگهان با چرخشی 180 درجه تبدیل به گفتار مطالبی شد که در باور هیچ‌کس نمی‌گنجید.
ویسی که در مراسم تجلیل از تیم صبا با سخنان عارفانه‌ی خود در سالن ملی جوانان موجب نشاط و شادی جمع حاضر در مجلس شد و به آنگونه از طرف استاندار قم مورد حمایت و تشویق قرار گرفت چرا می‌بایستی بعد از مدت کوتاهی روش خزنده و برگرفته از دنیای پول سالاری دامن وی را هم بگیرد.
با همه‌ی احترامی که به عبدا... ویسی قائلیم اما می‌بایستی چند سطری هم من باب توجه و تذکر به وی نوشت تا همه‌چیز را در پول نبیند و همانگونه که گفت مسیر من راه خداست و صراط مستقیم جاده موقعیت را برای من هموار ساخت همانگونه نیز می‌بایستی به عملکرد بعد از صبای خود هم توجه داشته باشد.
آقای ویسی خود می‌دانید که پله‌های ترقی شما از صبا شروع شد و پروردگار یگانه نیز در این امر دخیل بود تا نام عبدا... ویسی را در اذهان فوتبال با احترام برده شود.
آقای ویسی لطفا کمی آرام باشید. پاس نشدن چک مربوط به تمامی تیم‌های باشگاهی است. همه‌ی تیم‌ها به نوعی با این مشکل روبرو هستند و از شما می‌خواهیم صبور باشید و نام مقدس خانم فاطمه معصومه(س) را برای پول و امثال آن خرج نکنید.
دیدگاه استاندار   و مسؤولان در قبال صبا شفاف و روشن می‌باشد و کارنامه‌ی افراد مشخص. پس با مصاحبه‌های خود دل مردم شریف قم را آزار ندهید. به انتظار می‌نشینیم تا وضعیت آینده شما را در پیکان ببینیم./س
برچسب ها: قم ، ویسی ، انتقاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.