سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرورت تدوين خط مشي براي اجراي منويات رهبري در دانشگاه‌ها

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي گفت: ‌تدوين خط مشي اجرايي در دل دانشگاه‌ها براساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري یک ضرورت است.

اميرمحمد مسجدي دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره دستور رئيس دانشگاه آزاد مبني بر تشكيل كميته پيگيري منويات مقام معظم رهبري در اين دانشگاه اظهار داشت:‌در ديدار سال گذشته اتحاديه‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي با رئيس اين دانشگاه، اين موضوع را مطرح كرديم كه با تشكيل كميته‌اي، منويات حضرت آقا در طول ساهاي متوالي پيگيري مي‌شود و آنها را به صورت عملي درآورد زيرا در سال جهاد اقتصادي مشخص شد كه شعار دادن و برگزاري همايش، با هزينه‌هاي زياد در اين باره، بازده بيروني و عملي نداشت و متاسفانه آنطور كه مقام معظم رهبري مي‌خواست، نبود.  
 
وي با تاكيد بر اينكه بايد منويات رهبري به حالت عملي تبديل كنيم، افزود: تشكيل كارگروهي در دانشگاه آزاد در اين باره ضروري بوده تا با گوش دادن به فرامين حضرت آقا، يك پروسه را از حالت گفتمان، همايش‌ها و حرف‌ به حالت عملي تبديل كنيم تا خط ولايت در دل دانشگاه ابلاغ شود.  
 
مسجدي با بيان اينكه در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني، بايد توليد علم را افزايش دهيم، تصريح كرد: دفاتر مختلف در دانشگاه‌ها از جمله دفاتر علمي،‌تحقيقاتي و... مي‌توانند با پيگيري بحث توليد علم در دل نهاد دانشگاه به توليدزايي بپردازند و با عرضه آن به جامعه، منويات رهبري را به صورت اجرائي درآورند.  
 
دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي درباره نقش كميته پيگيري منويات رهبري در بحث جنگ نرم، گفت:‌منويات حضرت آقا مكمل همديگر بوده و با تدبير ايشان، پشت سر هم مطرح شده‌اند، لذا در بحث جنگ نرم و ارتش سايبري كه دانشجويان را به عنوان افسران اين جنگ دانستند، كميته مذكور بايد كاري انجام دهد تا انقلاب و فرهنگ به طور دقيق براي تشكل‌‌ها و كارگروه‌ها و فعالين دانشجويي مثمرثمر در دانشگاه‌ها تبيين و رهنمودهاي لازم ارائه شود.  
 
وي افزود: جنگ نرم و جنگ‌هاي فرهنگي در فضاهاي مختلف بخصوص براي قشر دانشجو، اهميت زيادي دارد و مهمتر از جنگ‌هاي سخت‌افزاري است،‌بنابراين با توجه به تاثيرگذاري اين قضيه، بايد در دانشگاه‌ها و براساس رهنمودهاي رهبري، خط مشي اجرائي خود را براي فعالين دانشجويي و دفاتر فرهنگي مشخص كنيم.  
 
مسجدي تصريح كرد: كميته پيگيري منويات مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي،‌بايد تدابيري را در جنگ نرم در دل سايتهاي مجازي، اعمال كند و به صورت عملي، رهنمودهاي حكيمانه رهبري در سخنراني‌هاي ايشان و خواسته‌هايشان از دانشگاه‌ اسلامي را در بدنه دانشگاه و سپس در ميان عموم جامعه، اجرا كند.  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.