سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظام براي حضور اصلاح طلبان در عرصه سياسي کارت دعوت ارسال نمي کند

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: افراد تند رو در جريان اصلاحات بايد بدانند که نظام جمهوري اسلامي ايران براي فعاليت آنها در عرصه هاي مختلف سياسي کارت دعوت ارسال نمي کند.


احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون ادعاي برخي از چهره هاي سوخته و به جامانده از فتنه گران سال 88 ، گفت: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز جمعه بيستم شهريور ماه سال 88، ايشان بناي نظام را در جذب حداکثري و دفع حداقلي عنوان کردند که اين دو، روش و منش نظام جمهوري اسلامي است و همگان بايد به آن توجه کنند لذا اگر کسي با مبناي نظام در تعارض باشد نسبت به امنيت مردم مخالفت کرده و نظام نيز مجبور به ايستادگي در مقابل او است.

وي به درخواست خوئيني ها مبني بر چراغ سبز نظام براي حضور اصلاح طلبان در عرصه سياسي اشاره و تصريح کرد: ادعاي افرادي چون موسوي خوئيني ها برگرفته از منفعت طلبي و زياده خواهي است.


نجابت در ادامه با بيان اينکه برخي از چهره هاي وابسته به فتنه 88 همچنان در براندازي نظام و ايجاد اخلال هستند، اظهار داشت: اين دسته از افراد که با وابستگي به غرب و بيگانگان هيچ توجهي به ماهيت نظام، اسلام، ارزشهاي انقلاب و اهداف ولايت فقيه ندارند بلکه تنها منافع خود را در نظر دارند.

وي افزود: من معتقدم مردم ديگر تحمل تنش و جنجال را ندارند و اين گونه اظهارات نشانگر اين است که آنها پس از فتنه سال 88 همچنان وابستگي خود را نسبت به غرب کم نکرده اند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينکه افراد وابسته به جناح چپ حتي به رهنمودهاي مقام معظم رهبري توجه نکردند، ادامه داد: افراد تند رو در جريان اصلاحات  بايد بدانند که نظام جمهوري اسلامي ايران  نه تنها براي فعاليت آنها در عرصه هاي مختلف سياسي کارت دعوت ارسال نمي کند بلکه هر کسي وابسته به عناصر ضد نظام و انقلاب است را همواره براي خود چراغ خطري دانسته و مي کوشد تا آن را از صحنه خارج کند.

نجابت با تاکيد بر اينکه عناصر وابسته به فتنه 88 بايد در رفتار و اعمال خود تجديد نظر کنند، خاطر نشان کرد: اين دسته از افراد مدعي دوستار امام، انقلاب، اسلام و ولايت فقيه اگر توبه کنند نظام هم با چشم پوشي از اشتباهات اين جريان نسبت به آنان با ملاطفت رفتار کرده و آنها را جزئي از عوامل سازنده خود مي خواند./س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.