سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی لغو تصمیم انحلال باشگاه فجر سپاسی؛

تمرینات فجر از فردا شروع می شود

تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، بعد از کش و قوس های فراوان از فردا (یکشنبه) شروع می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از اواخر لیگ یازدهم صحبتهایی از قبیل واگذاری امتیاز باشگاه فجر سپاسی شنیده می شد و این روند بعد از اتمام لیگ قوت گرفت تا جایی که مسئولین باشگاه امیدی به نگه داشتن باشگاه نداشتند و فقط امیدوار بودند تیم در استان فارس بماند.

این گزارش می افزاید: خوشبختانه استان فارس سر عقل آمدند و اجازه ندادند که یک فاجعه دیگر در فوتبال رخ دهد و به باشگاه فجر سپاسی اجازه دادند، این فصل هم در لیگ تیم داری کنند.

شایان ذکر است، البته این اتفاقات باعث شد تا باشگاه  از برنامه های خودش عقب بیوفتد و نتواند مذاکرات لازم را با بازیکنان و مربیان مورد نظر داشته باشد، در نهایت طبق اعلام روابط عمومی باشگاه، قرار است تمرینات زرد پوشان فجرسپاسی از فردا شروع شود.

این گزارش در پایان می افزاید، باشگاه فجرسپاسی همیشه به عنوان یک تیم با ریشه در فوتبال ایران مطرح می شد. به طوری که همیشه از آن به عنوان کارخانه بازیکن ساز یاد می شد. امید است مسئولین استان فارس حمایت بیشتری از از تنها تیم لیگ برتری استانشان به عمل بیاورند تا دوباره باشگاه فجر بتواند مثل گذشته استعداد های جوانی را به فوتبال کشورمان معرفی کند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.