سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

راه‌‌اندازی پژوهشکده ماخذ شناسی و علوم کتابداری در قم

تولیت کتابخانه آیت‌الله العظمی مرعشی‌نجفی در حاشیه بازدید اعضای ستاد مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور از این کتابخانه گفت: پژوهشکده ماخذ شناسی و علوم کتابداری در قم راه‌‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مرعشی‌نجفی در حاشیه بازدید اعضای ستاد مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور از این کتابخانه اظهارداشت: : این مرکز برای توسعه فرهنگ کتابخوانی و تربیت کتاب شناس مخطوطات در نظر دارد با همکاری نهادهای دیگر پژوهشکده ماخذ شناسی و علوم کتابداری را منطقه پردیسان قم و در زمینی به مساحت 13 هکتار راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از منابع دست اول شیعه به خاطر دسیسه های دشمنان دردست نیست افزود: دشمنان در صددهستند که چهره روحانیت شیعی را بد جلوه داده و مخالف علم بیان کنندولی وقتی کسانی که به ایران آمده و از این کتابخانه بازدید می کنند ذهنیت آنهاعوض می شود .

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مرعشی‌نجفی خاطر نشان کرد : هم اکنون بیش از یک میلیون و 200هزارجلد کتاب چاپی و80هزار عنوان کتاب خطی در کتابخانه آیت‌الله العظمی مرعشی‌نجفی وجود دارد که به لحاظ کتب نفیس خطی در کشور اول ودر جهان اسلام رتبه سوم است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.