سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

اعلام آمادگي خوزستان براي ميزباني مسابقات بوكس نوجوانان كشور

رييس هيات بوكس خوزستان گفت: براي ميزباني مسابقات نوجوانان كشور به فدراسيون اعلام آمادگي كرده‌ايم.

بهمن كاظمي در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  خوزستان اظهاركرد: اين رقابت‌ها 15 يا 16 تيرماه برگزار مي‌شود. ‌آمادگي بازيكنان بسيار خوب است و برنامه ما در اردو، تمرين فنون بوكسي خواهد بود. نوجوانان و جوانان ما در مسابقات كشوري مطمئنا روي سكو هستند و هدف‌گذاري ما كسب مقام قهرماني است.

 وي ادامه‌داد: 31 بوكسور جوان و نوجوان به دومين مرحله اردوي تداركاتي تيم خوزستان براي اعزام به رقابت‌هاي قهرماني كشور دعوت شدند. 16 بوكسور جوان و 15 نوجوان از 20 تا 25 خردادماه در اردوي تيم استان حضور مي‌يابند.

 وي افزود: در رده سني جوانان احمد موزان‌زاده، سياوش اميدي، عماد سلامات و حامد سليماني از اهواز، بيژن صالحي، كاظم رشيدي‌اوندي و ميلاد اسماعيل‌وندي از دهدز، امير افراشته و عرفان نجوميان از خرمشهر، مسلم مقصودي‌مال‌اميري و هومان قويدل از ايذه، حسين شنبه‌پور از شوشتر، ميلاد عموري و راغب آلبوشكه از رامشير، سيدطاهر شريفي از سوسنگرد و حسين شادكام از مسجدسليمان به اين اردو دعوت شده‌اند.

 
رييس هيات بوكس خوزستان ادامه‌داد: ‌در رده سني نوجوانان نيز محسن شوهان و حسن كعب از شوش، محمد عليزاده، رامين شاه‌پيري، لقمان اسكندري‌سبزي و فرزاد طاهري‌مهر از ايذه، محمدعلي سالمي از اميديه، مصطفي زويدات و موسي بغلاني از مينوشهر و مهرداد قريشوندي، عباس مختاري‌تاجيك، اميد احمدي‌بلوطكي،‌ حامد غلامي، ميلاد دريس‌زائري و ابوالفضل كريميان از اهواز ديگر نفرات حاضر در اين اردو هستند.

 وي گفت: اين نفرات از بين شركت‌كنندگان در مرحله اول اردو كه چهارشنبه هفته گذشته به پايان رسيد،‌ انتخاب شدند. مرحله سوم اردو نيز از 27 خردادماه تا دوم تيرماه انجام مي‌شود و در پايان هشت بوكسور جوان براي اعزام به مسابقات كشوري كه دوم تا هشتم تيرماه در قم انجام مي‌شود، انتخاب خواهند شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.