سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي نخستين مانور عملياتي تخصصي مديريت بحران شركت گاز

با هدف اطمينان بخشي به مردم و ارتقاي خدمات رساني در مواقع بروز خطر

مانور آزمايشي عمليات تخصصي مديريت بحران از 17 نقطه شروع و در سه نقطه به صورت آنلاين در محل آمفي تئاتر روز سه شنبه در معرض نمايش گذاشته مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، يعقوب علي حسين نيا مدير عامل شركت گاز استان در نشست مطبوعاتي كه پيش از ظهر امروز در محل شركت گاز استان تشكيل شد افزود: 12 مانور عملياتي با 6 شركت گاز استاني از جمله اصفهان، مركزي، قم، قزوين، سمنان، مازندران در 22 منطقه شهرداري تهران برگزار مي شود.
وي تصريح كرد: با اجراي مانور سازمان هاي مذكور در مديريت بحران منطقه 22 گانه هلال احمر، شهرداري، آتش نشاني، نيروي انتظامي تهران بزرگ، راهنمايي و رانندگي، آب و فاضلاب، مخابرات در اين مانور حضور دارند.
براي اينكه شهروندان را در جريان اين اقدام مهم قرار دهيم با همكاري شهرداري و دستگاه هاي ذيربط بنرهايي نصب شده است.
حسين نيا اظهار داشت: مانور عملياتي قرار است روز سه شنبه 23 خرداد در محل پژوهشگاه شركت نفت ضلع غربي استاديوم آزادي انجام شود.
مدير عامل شركت گاز استان تهران تاكيد كرد: مانور آزمايشي عمليات تخصصي مديريت بحران از 17 نقطه شروع و در سه نقطه به صورت آنلاين در محل آمفي تئاتر روز سه شنبه در معرض نمايش گذاشته مي شود.
حسين نيا تصريح كرد: در قانون مديريت بحران پيشگيري و بازسازي از جمله برنامه هاي اجرايي است براي مقابله با بحران كارهاي پيشگيري را انجام داده شركت ژاپن و دانشگاه شهيد عباس پور نقاط ضعف را برطرف كرده و 14 ايستگاه مقاوم سازي را در دست اجرا دارند.
همچنين 740 هزار المك گاز در تهران از 1 ميليون و 400 هزار در دو استان مقاوم سازي مي شوند.
وي هدف از برگزاري اين مانور را اطمينان بخشيدن به مردم و ارتقاي خدمات به هموطنان دانسته و افزود: با برگزاري اين عمليات تمام تجهيزات و نيروي انساني به صورت آماده باش قرار مي گيرند تا به موقع از اين تجهيزات به صورت يك نمايش واقعي و حقيقي در محل حادثه حضور به هم رسانند.
همچنين اين عمليات را با پيش فرض هايي كه شايد زلزله اي به قدرت 7 ريشتر در تهران به وقوع بپيوندد براي آماده سازي انجام مي دهيم.
وي تاكيد كرد: با اجراي اين مانور قطعي گاز مقطعي به صورت دو ساعت خواهيم داشت كه در تلاش هستيم به موقع شبكه هايي كه دچار حادثه شده اند بازسازي كنيم تا مشكل قطعي گاز برطرف شود./عب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.